“Hjem til mormor”
Anmeldelse af Svostrup Kro

Svostrup Kro
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Svostrup Kro tilbyder også 22 unikke værelser, med sjove finurligheder som Kromanden har samlet gennem de seneste 30 år. Enkeltværelse kr. 830,- pr. nat inkl. morgenbuffet Dobbeltværelse kr. 995,- pr. nat inkl. morgenbuffet Suite kr. 1195,- pr. nat inkl. morgenbuffet Vi ser frem til at byde velkommen
Anmeldt 4. august 2020

Rigtig godt ophold på førstesalen med himmelseng (dog kun 3/4) og udsigt over Gudenåen og så en 3 retters menu i restauranten der var indrettet med god afstand mellem bordene og udsmykning i særklasse -den kan ikke beskrives-den skal ses og opleves
Betjeningen venlig og kompetent og maden var perfekt-morgenmaden dagen efter ligeså

Tak, Mesterfotograf

Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Havde haft en skøn lang gåtur langs Gudenåen og havde bestilt bord. Vi sad i haven hvor der var smuk udsigt til åen.
Trods det at vi skulle anvises til vores bord var det alligevel nødvendigt at gøre opmærksom at vi gerne ville have noget at drikke efter noget tid.
En ung, uerfaren og ikke særlig service mindet servitrice forsøgte at besvare vores spørgsmål til menukortet.
Tre tallerkner, (bestemt ikke anretninger) med deres “berømte” Pramdragsgryde lignede noget som er meget svært at beskrive.
Mørbrad i flødesovs - som man skulle lede efter - kartofler i både som måske ikke var dagsfriske - stegt bacon som var halv brændt - afsluttet med cocktail pølser på toppen. 180kr
Er ret sikker på Jensens mørbradgryde fra Netto vil se mere indbydende ud.
Jeg valgt en vegetar risotto som smagt dejligt og var okay anrettet.

Tak, helleryea
Anmeldt 14. juli 2020

Vi så skiltet med "Svostrup 5" og sagde - hov der ligger Svostrup Kro, så der skal vi spise frokost.
Det fortrød vi ikke. Vi fik et dejligt "Stjerneskud" med en fremragende øl til (Grauballe øl) i absolut hyggelige lokaler i "staldbygningen". Betjeningen var super. Ingen ventetider.
Kan absolut anbefales!

Tak, erikfogh
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har haft et ophold på kroen og var meget begejstrede. Vi startede med kaffe og æblekage ved ankomst. Vi blev indlogeret på værelse 5 hvor der var to alkover som var fremragende at sove i. Værelset var tilpas i størrelse og badeværelse helt fint. Der var travlt men personalet var søde og flinke og gjorde deres bedste. Mad lækker og veltillavet, morgenmaden også i orden

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 90piaj
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Hyggelig og inspirerende kro med en skøn krohave direkte ned til Gudenåen. Et passende sted til et pitstop på kanoturen fra Silkeborg til Kongensbro Kro.
Biksemaden er god og rigelig.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, PE_Rohde

Rejsende, der kiggede på Svostrup Kro, kiggede også på

Har du været i Svostrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!