“Flot og historisk, maden mindre historisk.”
Anmeldelse af Svostrup Kro

Svostrup Kro
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Svostrup Kro tilbyder også 22 unikke værelser, med sjove finurligheder som Kromanden har samlet gennem de seneste 30 år. Enkeltværelse kr. 830,- pr. nat inkl. morgenbuffet Dobbeltværelse kr. 995,- pr. nat inkl. morgenbuffet Suite kr. 1195,- pr. nat inkl. morgenbuffet Vi ser frem til at byde velkommen
Anmeldt 30. juli 2018

Kroen og omgivelserne er utrolig hyggelig og oser af stemning. Området omkring kroen er hammer flot og idyllisk. Vi fik pramdragergryde, som desværre var så tyk af fløde at den næsten var kvalmende og der var nlsten kun sovs og stort set inget kød - rigtig synd når kroen er så flot.

Tak, MariaLauritsen

Anmeldt 29. juli 2018

Vi bestilte wienerschnitzel med tilbehør og stegt rødspætte med kartofler og persillesovs. Aldrig har vi fået så tynd ( 2-3 millimeter) og tør en wienerschnitzel med så meget panering på, og kartoflerne var kolde. Der var så meget panering på, at man slet ikke kunne smage den smule kød der var i. Fisken smagte ikke af noget, sovsen var slet ikke krydret, tyk med klumper i og smagte intet af. Kan absolut ikke anbefale Svostrup Kro, pris og kvalitet hænger slet ikke sammen.

1  Tak, Milrik
Anmeldt 22. juli 2018

Hyggelig sted, fremragende mad og servering. God til grupper og arrangementer.
God parkeringsplads. Lige ud til Gudenåen med servering udenfor på stor terrasse. Anlægplads for kanoer og kajakker. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: august 2017
Tak, Kathy P
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk gammel, hyggelig og indbydende kro ved Gudenåen nord for Silkeborg. Enkelt, klassisk dansk frokostmenu samt imponerende kage-udvalg Dejlig mad, sød betjening, smukke omgivelser.

Tak, Helle M
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Svostrup kro er en hyggelig kro med dejlig mad og overnatningsmulighed i idylliske rammer.
Vi bestilte biksemad og pariserbøf og det var store portioner.

Tak, Heidi A

Rejsende, der kiggede på Svostrup Kro, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Svostrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!