“Et godt valg”
Anmeldelse af Svostrup Kro

Svostrup Kro
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Buffet, Udendørsservering, Reservationer
Beskrivelse: Svostrup Kro tilbyder også 22 unikke værelser, med sjove finurligheder som Kromanden har samlet gennem de seneste 30 år. Enkeltværelse kr. 830,- pr. nat inkl. morgenbuffet Dobbeltværelse kr. 995,- pr. nat inkl. morgenbuffet Suite kr. 1195,- pr. nat inkl. morgenbuffet Vi ser frem til at byde velkommen
Anmeldt 10. juli 2018

Et godt valg til en fødselsdags frokost. Vi var 6 voksne og et barn på 2 1/2.
Sad udenfor under en overdækket terrasse med udsigt til åen.
Dejlig mad, stjerneskud , friskstegt fisk med masser af rejer og tilbehør. Barnet fik også stjernskud, ligeså lækkert anrettet, bare en lidt mindre portion. 3 fik pariserbrød, tilpas stegt, med masser af tilbehør og flot anrettet. Begge retter kan anbefales.
Personalet , unge søde, flinke og veloplagte piger.
Vi kommer gerne igen. Vil også gerne prøve at sidde indenfor i de spændende krostuer.

Tak, ToniSimone S

Anmeldt 9. juli 2018 fra mobile enheder

Betjeningen var sød, høflig, venlig og varm. Dejligt at opleve unge mennesker med den attitude.
Omgivelserne er historiske og spændende.
Maden var udsøgt og fantastisk velsmagende.
Vi vil klart anbefale stedet til andre.

Tak, Lisbeth67
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Vi sad udenfor hvilket er hyggeligt, dejlig dansk og afslappet. Personalet var søde og flinke. Maden var middelmådigt. Stjerneskud med hvide ustegte fiskefilet og skulle lede længe efter det smørstegte brød. Gryderetten smagte ok, ikke noget særligt men der var meget. Pænt udvalg i drikkevarer. Får 3 stjerner primært for hyggen.

1  Tak, alice582
Anmeldt 19. juni 2018

Vi spiste frokost her på en mandag med dejligt vejr, så vi kunne sidde udenfor på terrassen. Vi valgte Pariserbøf og stjerneskud samt tricoloreis til dessert. Pariserbøffen var ok, måske lidt til den tørre side. Garnituren var fin. Stjerneskuddet var ganske fin. Tricoloreisen var hjemmelavet, men sladrede ikke alt for meget om det.
Betjeningen var venlig, opmærksom og meget hjælpsom.

Tak, Pernille44
Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Det smagte fremragende, lækre retter, flot og nostalgisk julepynt.
Vil helt klart komme igen som en tradition. Kan også anbefales for familier med børn.

Tak, Kristine N

Rejsende, der kiggede på Svostrup Kro, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Svostrup Kro? Fortæl om dine oplevelser!