“Overraskende god italiensk mad”
Anmeldelse af Marco Polo

Marco Polo
nr. 10 af 109 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 8. august 2021

Hyggeligt sted med god atmosfære. Serviceminded personale og overraskende lækker mad. Her kommer vi gerne igen

Tak, NetteogGeert

Anmeldt 27. juli 2021

God betjening, men made, uha uha, den var i hvert fald ikke Italiensk. Lokalet var ikke hyggeligt men nedslidt.

Tak, _clausgh
Anmeldt 24. juli 2021

Fantastisk mad til kr 199 det kan ikke være bedre 6 stjerner herfra
Tak og alle skal besøge dette fantastiske sted i Silkeborg, super betjening og hvidvin til kr 219 for en flaske det kan ikke gøres bedre

Tak, 795torbens
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Super Italiensk restaurant med flot anretning af maden, skøn smag og venlig betjening. Kan varmt anbefales. Man får virkelig noget for pengene og man skal ikke have den store pung med.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, OnAir01488786984
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god chokoladekage, forret og pasta.
Venlig og hurtigt betjening. Dejlig gårdhave, hvor vi kunne sidde i skyggen.

Tak, 429lenedk

Rejsende, der kiggede på Marco Polo, kiggede også på

Har du været i Marco Polo? Fortæl om dine oplevelser!