“Virkelig lækkert”

Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord, uden at have kendskab til stedet. Ved ankomst møder os en noget mørk restaurant med et lidt slidt og 90’ agtigt interiør. Menukortet byder på 3 retter for 179kr, hvor man kan vælge mellem adskillige kombinationer. Ønsker man ikke 3 retter, er udbudet sparsomt. Vi er 3 person, som alle vælger hver vores kombination. Begejstringen bliver vagt, da forretterne bliver serveret. Så velanrettet og delikat ser det ud. Og vi bliver ikke skuffede, det er veltillavet og velsmagende. Og denne oplevelse fortsætter gennem hovedretten og desserten . Absolut et besøg værd .

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Marianne K

Anmeldt 29. juni 2018 fra mobile enheder

Marco Polo har venligt og hjælpsom personale og serverer lækker mad som overrasker kvalitetsmæssigt, når man sammenligner med prisen. Det er utrolig billigt for 3 retter og de har et stort udvalg af retter. Hvis man ønsker billig og lækkert tilberedt mad, er dette et godt bud.

Tak, 441anettek
Anmeldt 9. juni 2018 fra mobile enheder

Uhøflig højtråbende cheftjener møder os i døren. Vi har dagen før bestilt bord i gårdhaven, og har fået lovet af tjeneren vi bestiller ved, at vi kunne sidde udenfor hvis vi ventede med at komme 19.15. Men da vi dukker op, får vi meget bestemt at vide af cheftjeneren, at det ikke kan lade sig gøre at sidde i gårdhaven. Vi udpeger den tjener der har bestilt bord. De begynder at diskutere. Tjeneren kan pludselig ikke rigtig huske hvad der er blevet aftalt. Der diskuteres fortsat indbyrdes og derfor vælger vi at gå, da stemningen er meget dårlig fra deres side. Vi forlader restauranten målløse, ærgerlige og sultne, da vi ved de laver fantastisk mad ... men desværre bliver vi igennem dette forum, at minde dem om at service også en vigtig..

Tak, ChristinaBruun90
Anmeldt 4. juni 2018 fra mobile enheder

Kom søndag aften uden at have bestilt bord.
Fik at vide af sød ung pige i døren, at man kun havde firemandsborde tilbage. Og da vi kun var to, kunne det ikke lade sig gøre.
Mærkeligt på en stille aften udenfor højsæsonen. Nå men heldigvis fandt vi da en anden restaurant.

1  Tak, Lottethaa
Anmeldt 18. maj 2018

Vi var endnu engang på Marco Polo en fredag aften for at spise. Kvaliteten er uovertruffen og man undres hver gang over, at det kan lade sig gøre til de penge - for det var vitterligt - igen - alle pengene og mere værd.
Marco Polo går man aldrig galt i byen hos, samme høje kvalitet i vin og mad - og en usædvanlig god service HVER GANG.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Henriette L

Rejsende, der kiggede på Marco Polo, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Marco Polo? Fortæl om dine oplevelser!