“Skiller sig ud”

Restaurant Zorba
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: På hjørnet af Tværgade og Nygade finder du Restaurant Zorba med Silkeborgs hyggeligste gårdhave. Vi er placeret midt i hjertet af latinerkvarteret i Silkeborg. Vi tilbyder græsk mad, drikke og atmosfære. Der er også mulighed for take away. Vi sætter stor pris på kvalitet, det skal være godt og ligetil. Vi elsker at kunne tilbyde fremragende mad og drikke og vi ønsker blot at vores gæster, får en god oplevelse hos os. Vi glæder os til at byde Jer velkommen på Zorba. Book bord eller se mere på vores hjemmeside: zorba-silkeborg.dk
Anmeldt 21. august 2018

Beliggenheden i Silkeborgs midte er fin, både inde og i gårdhaven er der pænt og rent, begrænset bylarm. Kortet byder hovedsagelig på græsk inspiration. Maden vel tilberedt og venligt serveret. Zorba skiller sig ud fra mængden af spisesteder i byen.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Jens G
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2018

Hej Jens G
Tak for din flotte anmeldelse og søde, rosende ord. Vi smiler ekstra stort i dag og klapper os selv og hinanden på skulderen.
MVH Jacob

Anmeldt 17. august 2018 fra mobile enheder

Vi har gennem årene jævnligt besøgt Zorba. Vi holder meget af græsk mad, men de græske retter er nu næsten helt forsvundet fra kortet. Hvor er Souvlaki og Stifado blevet af.
Jeg fik nogle grillede rejer helt uden smag til forret, og en konfiteret kylling til hovedret, som mindede en del om skosål.
På menukortet stod at det kunne tage et stykke tid i den travle periode mell 19 og 21 med maden. Det var derfor en god ide at bestille en appetizer, det gjorde vi så, den kom da vi var næsten færdige med hovedretten.

Dato for besøg: august 2018
Tak, Madame_hansen
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. august 2018

Hej Madame_hansen
Øv, hvor er jeg ked af at læse om din oplevelse.
Græsk mad er meget andet en Stefado og Souvlaki. Vi skifter løbende ud i vores menukort, så det passer sæsonens udvalg af råvarer.
Jeg er ked af at din forret med grillet rejesouvlaki ikke smagte af meget, vi marinerer dem i en marinade med chili og hvidløg. Jeg er også ked af at du var utilfreds med din kylling. vi anbefaler altid vores gæster at råbe op hvis vi fejler. Så har vi nemlig muligheden for at rette fejlen med det samme og du ville have fået en ny ret.
MVH Jacob, ejer

Anmeldt 7. august 2018 fra mobile enheder

Dejligt besøg, centralt og ok spisekort både til frokost og aften.
Fine små tapas, der let udgør et måltid.
Venligt personale.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Anita8600
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2018

Hej Anita8600
Tak for dine søde ord.
MVH Jacob Niebuhr, ejer

Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

Jeg elskede Zorba, da de oprindelige ejere havde stedet. Jeg synes stadig det er et flot og hyggeligt sted, men madens kvalitet er faldet efter skiftet.
Har f.eks. smagt gryderetten to gange efter skiftet, og der er ingen smag i retten.
Desuden er nogle af de oprindelige og lækre retter fjernet fra menu-kortet. Plejede at komme der ofte.

Dato for besøg: november 2017
Tak, Marbaa
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2018

Hej Marbaa
Vi har selvfølgelig lavet vores eget menukort og skiftet flere retter ud. Sådan er det at købe en restaurant, så vil man gerne lave det til sit eget. Jeg er ked af at du synes at kvaliteten er faldet. Det synes jeg bestemt ikke. Vores dygtige kokke gør deres bedste og jeg er stolte af dem og deres hårde arbejde.
MVH Jacob Niebuhr, ejer.

Anmeldt 27. juli 2018

Vi fik en confiteret kylling, en god vin og flamberede figner til dessert. Rigtig godt og en ualmindelig sød betjening.
En hyggelig aften i en hyggelig gårdhave

Dato for besøg: juli 2018
Tak, WilliamMarkussen
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2018

Hej William
MVH Jacob Niebuhr

Rejsende, der kiggede på Restaurant Zorba, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Zorba? Fortæl om dine oplevelser!