“Når du savner Grækenland”
Anmeldelse af Restaurant Zorba

Restaurant Zorba
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: På hjørnet af Tværgade og Nygade finder du Restaurant Zorba med Silkeborgs hyggeligste gårdhave. Vi er placeret midt i hjertet af latinerkvarteret i Silkeborg. Vi tilbyder græsk mad, drikke og atmosfære. Der er også mulighed for take away. Vi sætter stor pris på kvalitet, det skal være godt og ligetil. Vi elsker at kunne tilbyde fremragende mad og drikke og vi ønsker blot at vores gæster, får en god oplevelse hos os. Vi glæder os til at byde Jer velkommen på Zorba. Book bord eller se mere på vores hjemmeside: zorba-silkeborg.dk
Anmeldt 11. juli 2017 fra mobile enheder

Vi syntes der var længe til ferien og valgte en græsk restaurant. Og det kan varmt anbefales både mad og personale er helt i top

Tak, thorStraten
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. juli 2017

Hej thorStraten
Tusind tak for din feedback og rosende ord! Vi smiler ekstra stort i dag!
Mvh Jacob Niebuhr, indehaver

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11. juli 2017

Vi var ca. 20 piger, som fik en platte som take away fra Zorba i forbindelse med en polterabend. Indholdet var godt, og maden veltilberedt.

Tak, Henriette L

Hej Henriette L
Tak for din feedback og flotte rosende ord.
Mvh Jacob Niebuhr

Anmeldt 9. juli 2017 fra mobile enheder

Zorba er så hyggeligt et sted.
Samtidig med det serveres der super god mad for enhver smag.
Serveringen også i top. Venligt og imødekommende personale.
Bestemt et besøg værd.

Tak, daugbjerg

Hej Daugbjerg
Tusind tak for din feedback og flotte rosende ord! Vi smiler ekstra stort i dag!
Mvh Jacob Niebuhr

Anmeldt 6. juli 2017 fra mobile enheder

Alt for dyrt i forhold til kvalitet.
Vi startede med brød, var så tørt at en af os brækkede en tand.
Ligeledes skulle vi gave græsk salat som tilbehør , det var ikke med, ingen undskyldninger.
Kan ikke anbefales.

Tak, Birthe N
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. juli 2017

Hej Birthe N

Jeg beklager, hvis en af Jer har knækket en tand. Vi har selvfølgelig en forsikring der dækker sådanne skader.
Vil du tage kontakt til mig på Jacob@evald.nu
Så finder vi en løsning.

Mvh Jacob Niebuhr, ejer

Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Maden er god men også vanvittig dyr.
Pris og kvalitet hænger desværre ikke helt sammen.
Der findes mange restauranter i Silkeborg hvor du får samme kvalitet til billigere penge!

Tak, Anders S
Jacob N, Ejer hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2017

Hej Anders

Tak for din anmeldelse.
Vores prissætning er påvirket af flere faktorer.
1. Vi handler mange af vores varer lokalt. Det er ikke den billigeste løsning, men vi bakker op om lokale producenter og leverandører, som så er med til at skabe lokale arbejdspladser.
2. Vi køber kvalitetsvarer.
3. Vi betaler en løn vores medarbejdere kan leve af.
4. Vi bruger forholdsvis mange penge på indretning og udsmykning, som rigtig mange af vores gæster sætter pris på.
5. Beliggenhed, alt efter hvor god beliggenhed end restaurant er placeret på er huslejen også derefter.
Jeg kunne blive ved.
For nogen er meget mad, go mad. Hos os er det meget mere end det.

Med venlig hilsen
Jacob Niebuhr

Rejsende, der kiggede på Restaurant Zorba, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Zorba? Fortæl om dine oplevelser!