“For dyrt og for lidt mad”
Anmeldelse af Restaurant Zorba - LUKKET

Restaurant Zorba
Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: På hjørnet af Tværgade og Nygade finder du Restaurant Zorba med Silkeborgs hyggeligste gårdhave. Vi er placeret midt i hjertet af latinerkvarteret i Silkeborg. Vi tilbyder græsk mad, drikke og atmosfære. Der er også mulighed for take away. Vi sætter stor pris på kvalitet, det skal være godt og ligetil. Vi elsker at kunne tilbyde fremragende mad og drikke og vi ønsker blot at vores gæster, får en god oplevelse hos os. Vi glæder os til at byde Jer velkommen på Zorba. Book bord eller se mere på vores hjemmeside: zorba-silkeborg.dk
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Fik oksebøf kartofler og kålsalat - var OK, men dyrt.
Min kone fik deres lille meze. Der var næsten ingenting på en tallerken til 200 Kr. Glasset med Retzina var også kun halvfyldt.
Vi finder en anden restaurant næste gang.

Dato for besøg: juli 2016
4  Tak, Peter J
Jacob N, Direktør hos Restaurant Zorba, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2016

Hej Peter.
Vi er kede af at der var for lidt mad.
Vi fylder gerne op af både kartofler, kålsalat og tzatziki. Det skulle vi selvfølgelig have gjort jer opmærksom på.
Skriv et en mail til os på info@zorba-silkeborg.dk att Jacob, da vi gerne vil høre mere om dit besøg.
Venlig hilsen
Restaurant Zorba

Anmeldt 28. juni 2016

Da vi besøgte Silkeborg skulle vi ud at spise, vi valgte at gå på græsk restaurant og vi blev ikke skuffet!

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Henrik J
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Sjældent har vi nydt så godt mad, som var sat sammen til en Riverboat menù. Personalet klarede det fremragende, at betjene en fyldt gårdhave, med regnen silende ned. Alle gæsterne sad i tørvejr. Flot klaret. Alt sammen nydt med Jazz musik fra *Flying jazzman' trio. Helt i top jazz musik. Tak

Tak, Jan Kuno L
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggelig gårdhave og maden helt i orden. Mange gæster og kort ventetid. Dejlig stemning både ude og inde
God og hurtig betjening

Tak, Inger Jytte B
Anmeldt 21. juni 2016 fra mobile enheder

Zorba er et rigtigt hyggeligt sted især udendørs i gården, i solskinsvejr.

God betjening og service.

De græske retter er små men meget mættende så en Lille Mesa menu er nok, man behøver ikke nødvendigvis den store Mesa menu for at blive mæt.

Tak, Kristoffer B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Zorba, kiggede også på