“Run away sushi”
Anmeldelse af Joci Sushi

Joci Sushi
Reservér med
Joci Sushi er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 26 af 106 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Sushi, Japansk
Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Prøvede 40-50 stykker sushi fra Joci som take away. Et par ok stykker, flest kedelige stykker og en del deciderede dårlige stykker. Fisken var af ringe kvalitet, ikke særlig frisk, og dårligt skåret. Risen klumpet og tør. Mærkelige sammensætninger af råvarer. Overdreven brug af chilimayo. Ikke så tit vi levner sushi, men se billede. Virkede umiddelbart billigt, men ift. kvalitet er det dyrt. Prøv Siam Sushi i Aarhus eller Kamii i Horsens. Har desværre ikke fundet et godt sted i Silkeborg endnu. Vil dog mene at King Buffet er en anelse bedre end Joci.

Tak, Rasmus J

Anmeldt 26. september 2017 fra mobile enheder

Ok kvalitet. Prisen bør ikke være højere.
Jeg savner et bredere udvalg af sushi. De har en del varme retter.
Vi fik tilbudt at få special lavet enkelt stykker til bordet (der var ikke travlt)

Tak, Mads L
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Jeg har hentet sushi ud af huset, og var meget begejstret. Vi besluttede så at prøve deres Running sushi. Igen var vi begejstret. Super lækkert og varieret. Mange varme retter og suppe, til de som ikke lige er til sushi. En meget venlig tjener som gjorde opmærksom på, at hvis vi manglede noget på båndet skulle vi endelig sige til. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Chiliechristensen
Anmeldt 4. juli 2017 fra mobile enheder

Besøgt Silkeborg og fik lyst til sushi. Her faldt valget på joci sushi i Silkeborg. Kan klart anbefale stedet, men det går ikke at have travlt det tager lidt tid, men helt sikkert værd at vente på.

Tak, Stenfeldt8620
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Joci Sushi er en god restaurant.
Deres running sushi er mega lækker og du kan spise alt hvad du vil!
Jeg kan varmt anbefale denne restaurant!

Tak, Anders S

Rejsende, der kiggede på Joci Sushi, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Joci Sushi? Fortæl om dine oplevelser!