“godt sted at spise”

Tilføj det.
Restaurant Mongolian Barbeque
nr. 34 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 3. marts 2018

godt sted at spise altid venlig kundebetjening omsorgsfuld for gæsterne
har styr på alt
derfor kan jeg anbefale et besøg der da jeg kommer der tit og ofte med hele familien og venner

Tak, Tonny J

Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var inde og få buffet, hvilket var vildt lækkert og virkelig billigt. Det er et perfekt sted at spise, hvis man vil spise billigt. Desuden får du virkelig god service. Kan klart anbefales!

Tak, markkK3439ZN
Anmeldt 19. juni 2017

Byens bedste - uden tvivl, når det drejer sig om buffet. Du blander selv din ret, og går til kokken der steger maden med dine smagsvarianter. En god og personlig betjening. Og en ting der er vigtigt, prisen er der ikke noget at sige til, her får du virkelig valuta for pengene!

Tak, Karsten S
Anmeldt 24. april 2017

Altid god service god mad til rimelige priser flinke personale gode parkeringsforhold inden for 2 minutter

Tak, Knud K
Anmeldt 8. januar 2017

For kr. 79 søndag til fredag får man suppe, buffet efter eget valg, is og kaffe.....det er da fint. Selvfølgelig er det ikke ekstravergant, men rigtig fint alternativ hvis ikke man selv vil lave mad, og der er mad for enhver smag. Maden er ligeledes ret sund.

1  Tak, AllanN732

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mongolian Barbeque, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Mongolian Barbeque? Fortæl om dine oplevelser!