“God mad til billige penge”

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Restaurant Mongolian Barbeque
nr. 33 af 106 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Vi var inde og få buffet, hvilket var vildt lækkert og virkelig billigt. Det er et perfekt sted at spise, hvis man vil spise billigt. Desuden får du virkelig god service. Kan klart anbefales!

Tak, Mark K

Anmeldt 19. juni 2017

Byens bedste - uden tvivl, når det drejer sig om buffet. Du blander selv din ret, og går til kokken der steger maden med dine smagsvarianter. En god og personlig betjening. Og en ting der er vigtigt, prisen er der ikke noget at sige til, her får du virkelig valuta for pengene!

Tak, Karsten S
Anmeldt 24. april 2017

Altid god service god mad til rimelige priser flinke personale gode parkeringsforhold inden for 2 minutter

Tak, Knud K
Anmeldt 8. januar 2017

For kr. 79 søndag til fredag får man suppe, buffet efter eget valg, is og kaffe.....det er da fint. Selvfølgelig er det ikke ekstravergant, men rigtig fint alternativ hvis ikke man selv vil lave mad, og der er mad for enhver smag. Maden er ligeledes ret sund.

1  Tak, Allan N
Anmeldt 23. oktober 2016

Både den varme buffet og den man kommer for - mongolian barbecue vinduet, er det bedste i Danmark. Jeg har endnu ikke mødt noget bedre, og jeg har i den grad ledt, smagt, fornøjedes og væmmedes på min færd.

Kig ind når du er i Silkeborg - og læs lige artiklen som hænger i en ramme på væggen. Det er en dejlig og sød historie

Tak, WannabeTravelerDK

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mongolian Barbeque, kiggede også på

Har du været i Restaurant Mongolian Barbeque? Fortæl om dine oplevelser!