“Dårlig mad”
Anmeldelse af pizza pasta palece

pizza pasta palece
nr. 77 af 105 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Italiensk

Virkelig dårlig mad og tørt. Virkelig en vild pris når pizzaen er så dårlig. Så fortalte vi det og de lavede bare nyt men igen igen var det brændt og tørt

Dato for besøg: juni 2022
Tak, janaA1263BT

Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Fint og reelt mad, bragt til døren indenfor rimelig tid. Vi har fået derfra flere gange, pitza, burger og kylling, alt i bedste kvalitet.

Dato for besøg: oktober 2016
1  Tak, Vigg0H
Anmeldt 18. oktober 2016 fra mobile enheder

Super godt mad de laver pizza er super så kun posevtivt oplevelse .kan kun anbefales deres gorme pizza er noget speciale og deres burger er hjemme lavet så det skal i prøve det er en oplevelse

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, 455hasa
Anmeldt 3. august 2016

Rigtig god imødekommende betjening. Pizza laves efter eget ønske og er virklige gode. grilretter & tilbehør smager vidunderligt, samt der er levering ud af huset hvid man får gæster

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Bente M
Anmeldt 10. oktober 2015 fra mobile enheder

Et fantastisk spisested med super betjening. Pizzaen er god og med en lækker skorpe. Betjening er venlig og imødekommende og snakker gerne om alt mellem himmel og jord mens man venter. Helt klart et sted jeg kan anbefale.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, 706emila

Rejsende, der kiggede på pizza pasta palece, kiggede også på

Har du været i pizza pasta palece? Fortæl om dine oplevelser!