Behagelig oplevelse

Vi var rigtig tilfredse med kanoerne og turen var også super flot. Der var ingen problemer med... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
mariacathrinedehora
Noget af DK’s skønneste natur.

Turen fra Tørring til Silkeborg er bare fantastisk smuk, og virkelig et besøg værd. Klostermølle og... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
Rjbj123
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021

Vi sejlede fra Aastedbro til Silkeborg Havn på 5-dages tur. Vi skulle kun have haft en kano og sejlet til Kongensbro, men vi besluttede os for at få en ekstra kano til 2 voksne og 2 børn (10 og 6 år). Silkeborg Kanocenter havde udsolgt, da vi forsøgte at rekvirere kano nr. 2, men de kontaktede os senere efter andres afbestilling, så det alligevel lykkedes. Dernæst kontaktede vi dem ad flere omgange for at ændre slut-sted på turen, hvor de ligeledes var enormt fleksible og imødekommende. Dertil en nem og overskuelig hjemmeside med masser af brugbare informationer til forberedelser og selve sejladsen.

Nynne fra Silkeborg Kanocenter kom desuden med super rådgivning både ift. biltransport, udstyrliste, redningsveste, m.m.

Alt i alt en rigtig god oplevelse - vi kan varmt anbefale Silkoborg Kanocenter.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, NorthStar24833974560
Anmeldt d. 6. august 2021

Fantastisk 3-dages tur fra Ry til Kongensbro 2 voksne og to børn på 6 og 11 år i skønt dansk sommervejr med kun meget få regnbyger. Første dag igennem søerne var lidt hård pga vind, men med pitstop ved Himmelbjerget klarede vi den. Tid til snak og at nyde naturen (fiskehejrer, guldsmede og andet godt). Sjovt at sejle igennem Silkeborg og opleve slusen.
Super god service og vejledning inden turen og sen ændring af størrelse på redningsvest.

Tak, Telttur2021
Anmeldt d. 6. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig kanotur. Vi var på en 3-dages tur med vores drenge på 5 og 9 år. Vi valgte 10 km ekstra første dag, og det havde vi nok valgt fra skulle vi tage turen igen, da det blev lidt mange timer at sidde stille for drengene.

Tak, Mariadyreborg
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Silkeborg Kanocentral har været super søde og imødekommende. Vi lavede om på vores booking flere gange, her var de utrolig fleksible.

Tak, X4066UDmariaa
Anmeldt d. 4. august 2021

Hvis man ønsker naturen og kvalitetstid med familien så er dette en fremragende måde at gøre det på. Vi nød turen i fulde drag, til trods fra de vejrlige forhold ikke altid var med os, vi havde alt fra høj sol til Skybrud.

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 598annemaries