Super

God service og god kommunikation med de ansatte, da vi rykkede vores tur en dag frem. Aktiviteten... læs mere

ThildeS7
Alt klappede

Turen fra Gl. Rye til Ry var rigtig spændende med fiskehejrer, svaner, rovfugle tæt på hele tiden... læs mere

Anmeldt d. 28. september 2020
henrikt2016
Silkeborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Kanoen, servicen og vejret var super godt. Alt var rengjort og klart da vi ankom. Kanoerne virkede velholdte relativt nye, trods mængden af kunder der nok havde brugt den før os.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, U7909HDjulied
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig fin tur på Gudenåen og god vejledning og service. Fedt med opstillede telt og fine pladser. Eneste ting var lidt vand i teltet ved regn og meget ujævn terræn at ligge på et af stederne. Kan klart anbefales til alle med børn der gerne vil prøve en lille ferie i kano uden at skulle slæbe for meget med.

Tak, lindah_ghn2020
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Fine tur,
Kano og grej udleveret og modtaget igen meget effektivt.
Super god service fra Silkeborg kanocenter ved bestilling.

Tak, Hyllen
Anmeldt d. 2. august 2020

God og venlig instruktion og forklaring af rute.
Det fungerer glimrende med aflevering andet sted end afgang

Tak, DrNeuhauser
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Lidt lettere brugte kajakker der bar præg af slid, og måske manglende vedligehold. Men jordens bedste service de par gange jeg var i telefonkontakt med Nynne.

Tak, lauritsborupr