Anbefaling værdig

Virkelig fin tur på Gudenåen og god vejledning og service. Fedt med opstillede telt og fine... læs mere

Anmeldt i går
lindah_ghn2020
fra mobile enheder
God service, effektiv betjening

Fine tur, Kano og grej udleveret og modtaget igen meget effektivt. Super god service fra Silkeborg... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Hyllen
Livigno, Italien
fra mobile enheder

Lejede en kano. Den var der, hvor den skulle være. Tydeligt mærket. Og det blev starten på en god tur med søn og to børnebørn.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 493s_rent

Kanoerne var klar da vi kom og alt var som det skulle være.
Rigtig god oplevelse alt i alt... og dejligt vejr.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 649bennyh

Rigtig fin oplevelse. Online bookingen fungerede perfekt, fin instruktion omkring afgang, dygtige unge mennesker, der fik os sendt godt afsted. Enkelt og nemt ved aflevering. Eneste minus var, at kajakkerne ikke var klar til tiden, så vi kom næsten en time senere afsted end planlagt. Ellers havde det været 5 stjerner.

Tak, LLisbethN
Anmeldt d. 29. juni 2020 fra mobile enheder

Super god betjening, der var lidt forvirring omkring booking, men efter et kort opkald, var alt løst fra yderst professionelt personale. Eneste lille minus var at det tog lang tid at "komme igennem" telefonen.

Tak, casperg318
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Nem og overskuelig online booking. Kanoen var klar på aftalt tid og sted med redningsveste og pagajer samt folder med kort over ruten fra Silkeborg Langsø til Kongensbro.
Vejret var fremragende, og biksemaden ved pitstoppet ved Svostrup Kro var god og rigelig. Kan anbefales.

Tak, PE_Rohde