Tre dages kanotur

Super god service, og god hjælp til at vælge den rette tur. Alt var som det skulle være, ikke... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
Tina S
KANOn aktivitet i solen

Anmeldt d. 8. juli 2018
jmolgaard
Brabrand, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 8. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde ikke reserveret i forvejen, så vi var lidt spændte, da vi på vejen ved slusen så MANGE kanoer på vej nedstrøms.
Heldigvis har de masse kanoer, så vi kunn få de to ønskede. Fin instruktion i veste og vejledning i sejlads. Vi var to 60+ med to teenagebørnebørn. Ingen af os erfarne kanoroere, men turen ud til Brillerne gik fint, og på hjemvejen fik teenagerne lov at agere styrmænd. Efter godt 3 timer inkl spisepause var vil glade og lidt trætte hjemme igen. 800kr for de to kanoer er ok.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, jmolgaard
Anmeldt d. 3. december 2017

Gudenåen er en naturperle og opleves den fra kano, så kan det ikke blive bedre. Vi var en familie med to børn og alle havde en fantastisk oplevelse.

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, HenrikAsmussen
Anmeldt d. 23. juli 2017 fra mobile enheder

6 dages kanotur på Gudenåen
-Super servicemindede, flexible mht afleveringssted, hjalp os med at finde vej selv (sent om aftenen)...
Vi havde en fantastisk tur, ikke mindst pga Silkeborg kanocenter, som gjorde alt for at være hjælpsomme og give os en god oplevelse.
Selv dumme spørgsmål blev modtaget positivt og besvaret, og vi følte os begge vældig godt modtaget ved hvert eneste opkald.
På glædeligt gensyn!

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Sille S
Anmeldt d. 9. august 2016 fra mobile enheder

Kanoturen er altid populær og hyggelig! Her er der styr på tingene og grejet. Og hvis man har mere brug for en kold øl og lidt mad, er det et skønt afslappet sted at sidde og kigge på vandet og aktiviteterne omkring sig.

Dato for oplevelse: juli 2016
Tak, Helena R
Anmeldt d. 2. august 2016 fra mobile enheder

I forbindelse med vi var på weekendtur i Silkeborg med 2 vennepar, bestilte vi 3 kanoer på hjemmesiden og vi ringede og fik lidt vejledning. Jeg kan kun sige at vi fik en fin service hele vejen igennem. Slusekiosken er helt central i Silkeborg og man bør unde sig selv en kanotur på Silkeborg søerne og opleve den skønne natur.

Dato for oplevelse: juni 2016
Tak, Lars-Rune S