“God betjening - elendig mad”
Anmeldelse af The Grill Silkeborg

The Grill Silkeborg
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Er du til buffet med amarikansk oksespidsbryst, pulled pork eller BBQ ben så er vores grillbuffet helt sikkert noget for dig. Ved vores buffet har du mulighed for at lave så mange retter som du ønsker, og dermed selv vælge om du vil have en 3 - 5 - 7 retters menu, det er kun din mave der sætter grænserne.
Anmeldt 23. oktober 2015 fra mobile enheder

Skulle på en hyggelig date med kæresten og vi endte på The Grill - det skulle vi aldrig have gjort. Buffeten var nærnest tom hver gang vi hentede mad og så var kvaliteten elendig. Flødekartoflerne kunne jeg kende fra de færdige poser man køber i butikkerne, frikadellerne var også fra supermarkedet og de små burgere var kolde ! Kødet var heller ikke noget at skrive hjem om, enten var det tørstegt eller på grænsen til det rå.
Det er ihvertfald ikke et sted jeg vil besøge igen eller anbefale til andre.

Tak, Stine S
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 18. oktober 2015

Efter længere tids pause fra stedet besluttede vi at gense se - og hvilken øjenåbner !! Super lækkert indrettet sted, og hvilken virkelig god buffet. Det "fine" kød blev personligt udskåret efter ønske, og man følte sig virkelig godt tilpas. Personalet var yderst imødekommende og service mindede. Der skal vi hen igen !

Tak, Klaus S
Anmeldt 5. oktober 2015

Besøgte The Grill en søndag aften med vores 2 små børnebaørn.
Dejlig børnevenlig - (man må godt spilde på gulvet!).
Servicemindede tjenere - opmærksomme.
Desværre var "grillbuffeten" forsinket - så vi startede med salat og tilbehør.

1  Tak, Niels T
Anmeldt 8. juli 2015

En rigtig lækker buffet med stort udvalg. God madkvalitet og venligt personale, som var mere end villige til at fortælle om de forskellige retter.
Billige drikkevarer i forhold til andre buffeter.

1  Tak, Christian Lundager
Anmeldt 18. april 2015 fra mobile enheder

Virkelig en positiv oplevelse og super betjening - vi var 13 mand og alt spillede max fra til slut. Kan helt sikkert anbefales.

1  Tak, dchristiansen

Rejsende, der kiggede på The Grill Silkeborg, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i The Grill Silkeborg? Fortæl om dine oplevelser!