“Lækker burger til billige penge”
Anmeldelse af Cafe Damita

Cafe Damita
Køkkener: Mexicansk, Dansk
Anmeldt 27. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik en Damita burger, hvilket var fantastisk. Vildt lækkert og virkelig billig! Super god service! Kan klart anbefales.

Tak, Mark K

Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Fik en kylling bacon salat. Ikke nogen stor oplevelse men dog mad nok til de fleste kan blive mæt. Gennemsnitlig cafe.

Tak, gladformad
Anmeldt 19. juli 2017 fra mobile enheder

Super madpandekage og rigtig god Caesar Salad til knap 100 kr. pr. ret.
Hyggelig café og høflig betjening. :-)

Tak, J9714LDThomasA
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Lidt trist sted. Begrænset menukort. Især drikkevarer mangler, både koldt og varmt. Maden ok. Meget på tallerknerne.

Tak, Bjarne E
Anmeldt 10. maj 2017 fra mobile enheder

En skuffende oplevelse. Meget kedelig burger med kedelig dressing og bolle. Nachos med kylling var middelmådig. Det fås bedre andre steder.

Tak, Bolette N

Rejsende, der kiggede på Cafe Damita, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Cafe Damita? Fortæl om dine oplevelser!