“Lækkert med Lækkert på”
Anmeldelse af Panorama Mad og Vin

Panorama Mad og Vin
Køkkener: Vinstue
Anmeldt 11. august 2021

Bliver modtaget i døren med stort smil, Dejligt noget flere steder i byen kunne lære meget af så tak for det.
Vi har ikke bestilt bord, Dette løses nemt og uden noget tøven, Da vi selv ønsker at side ude.
Vi får det lækreste kød, Der bliver serveret med stort smil.
Maden smager og er tilberedt perfekt.
Kan kun anbefale dette sted vi kommer helt sikkert igen.
Tak for mad skal der lyde her fra, Super god service og virkelig godt personale.

1  Tak, bodonass

Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Fremragende oplevelse i lækre omgivelser og fantastisk stemning fra hele holdet på Panorama. Vi fik bøfsandwich og frokostbøf, alt spillede til perfektion. Vi kommer helt sikkert snart igen!

Tak, Escape26827202765
Anmeldt 8. august 2021

Vi var så heldige at få et bord til en middag med familie - og det var en oplevelse i en klasse for sig. Det er flere år siden vi har oplevet gastronomi i denne klasse, samtidig med at vi følte os godt tilpas og og havde det rigtig hyggeligt.

Der var levende musik - et par med guitar og vokal - som afdæmpet og uden at overdøve samtalen gav en rigtig god baggrund og var virkelig velplaceret som sjældent set.

Vi 5 voksne blev relativt hurtig enige om at tage deres 5-retters menu som pt. består af grillede jomfruhummere fra Læsø, en Rillette af gris, mørbrad fra Himmerland okse, 3 Arla Unika oste og en dessert "fra vognen". Det var et valg vi ikke fortrød. Der er kælet for detaljerne og det er nøj udvalgte råvarer.

Efter lidt snak og smagning valgte vi hvid- og rødvin til maden, det var kyndig og modig vejledning fra souschefen, og vi var glade for at hun ikke bare talte os efter munden. Rødvinen var en unikum - udviklet af en af verdens bedste vinmagere, Peter Vinding Diers.

Selv vores yngste deltager - min nevø på 10 år - blev behandlet fantastisk af medarbejdere på restauranten, og han fik hvad han selv siger er verdens bedste burger (også her var oksekødet fra Himmerland kvæg). Han kedede sig på intet tidspunkt, selvom vi andre brugte lidt over 4 timer på at nyde de 5 retter, og han var helt ud tilfreds med burger og dessert.

Som en helt naturlig ting er alt hjemmelavet. Der springes ikke over, og de ser det som en naturlighed

Mange danskere kender restauranten fordi de i 2020 vandt prisen som "Danmarks Bedste Bøfsandwich" - den fås kun til frokost (og bør bestilles i forvejen), så vi må forbi igen når lejlighed byder sig så vi kan prøve denne også.

Det er under alle omstændigheder ikke sidste gang vi besøger Panorama Mad & Vin.

Tak, NWH42
Anmeldt 8. august 2021

Igen en herlig oplevelse. Vi havde nogle af vores venner med igen på Panorama og igen indfriede I vores store forventinger. Smørrebrød, snaps og øl samt vin til pigerne i topklasse, fantastisk servering og personale, svært at se, hvordan vi kan få en bedre spiseoplevelse....Tusind tak til Camilla og Jesper samt deres super personale, vi ses snart igen...

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 381bjarnea
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Har været her før’……..og kommer her igen…..og igen…..og igen…..sikken en oplevelse som indebærer en fantastisk harmoni imellem fremgangende mad, vin, service og lokaler som helhed……kommer absolut igen…..og igen….og igeb

1  Tak, René S

Rejsende, der kiggede på Panorama Mad og Vin, kiggede også på

Har du været i Panorama Mad og Vin? Fortæl om dine oplevelser!