“Fremragende smørrebrød”

man. 21/9
20:00
Køkkener: Vinstue
Anmeldt 27. januar 2020

Super lækkert smørrebrød og service til en god/rigtig pris!!! Vi fik deres smørrebrøds-buffet, 12- 14 forskellige slags at vælge mellem, ejeren og serveringspersonalet skabte en god stemning, her kommer vi igen..

Dato for besøg: november 2019
Tak, 381bjarnea

Anmeldt 21. januar 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse - fantastisk mad og vin og super dejlig betjening min dybeste respekt for at lytte til konstruktiv vurdering af vinen, jeg er meget imponeret og vi ses igen og igen

Tak, 131yannickk
Anmeldt 14. januar 2020 fra mobile enheder

Nåede lige at bestille en bøfsandwich inden frokostretterne måtte vige for aftenkortet. Det var heldigt. Saftig dansk hakkebøf suppleret med et overdådigt udvalg forskellige typer løg, rødbede og syltede agurker i en fin briochebolle. Det hele skønt akkompagneret af en mørk og smagfuld sauce som var behageligt let saltet og fin

Tak, coolheather
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Positivt om maden kan siges at bøffen var stegt perfekt og bearnaise saucen var god. Så det mindre gode. Min kones svampe forret var klistret ind i en mayonnaise creme og så fed at den nærmest var uspiselig. Vores hovedretter som var steaks blev serveret med et rodet virvar af ærteskud, hele gulerødder svampe mm. Min kones pebersauce havde absolut intet med en pebersauce at gøre. Den var så tynd, gennemsigtig og der flød en urørt sennep rundt - uspiseligt er nok det der karakterer den bedst.

Størrelsen på portionerne var beregnet som var den tilberedt til et helt fodboldhold. Det så ikke indbydende ud tallerken og mere end halvdelen gik også tilbage til køkkenet.

Restaurantens udvalg af vine var begrænset til vine som i Kvickly ville være prissat op til 45 kr. Man fik dog tilbudt at prøve smage deres udvalg inden man valgte hvilket glas man ville nyde - eller ikke. Et vinkort havde restauranten ikke. (Du vil være bedst tjent med en flaske vand og spare de 85 kr som et glas vin kostede).

Selve indretningen er et kapitel for sig - der var overhovedet ingen gennemgående stil over restauranten og alt virkede tilfældigt arrangeret. Stolene sad man dårligt på og vores bord var alt for højt. (Nabo bordet var markant lavere). Fra loftslamperne hang der en række af endeløse løse ledninger ned - håber ikke der var strøm i dem.

Konklusion:
Hvis du er til kæmpestore portioner og er ligeglad med intim hygge, en bæredygtig middag og gode vine er Panorama Mad og Vin måske noget for dig - ellers find et andet sted hvor du som gæst bliver behandlet med respekt og ikke bare een som skal fodres af.

3  Tak, 929clausl
Anmeldt 7. november 2019

Hyggeligt sted med udmærket mad. Der var lidt problemer med at få den rigtige vin, men det lykkedes. Man burde få lavet et lille vindfang selvom pladsen er trang. Hvergang døren går op sidder man og pivfryser. De fleste af os sad med overtøj på.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Ove Bolander J

Rejsende, der kiggede på Panorama Mad og Vin, kiggede også på

Har du været i Panorama Mad og Vin? Fortæl om dine oplevelser!