“God mad i klassiske rammer”
Anmeldelse af Classique

Classique
Book med
Classique er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Vinstue
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. september 2017

Indtog middagen i danske møbelklassikere med udsigt til Hjejlen.
Vi fik krabbesalat i egen skal, torsk med kantareller, samt en jorbærdessert.
Torsken var lidt kedelig, men ellers et fint måltid.
En meget ung og uerfaren tjener som manglede lidt pli.
Baggrundsmusikken var en for os meget generende jazzmusik

Tak, hans l

Anmeldt 26. august 2017

Skønt sted at besøge. venligt personale og ejer.Et sted hvor man kan sidde i fred og ro, og nyde sine drinks og mad.( ikke billigt )

Tak, Benny N
Anmeldt 2. juli 2017 fra mobile enheder

Var i byen med en veninde og slog et smut forbi Classique. Vi fik en yderst veltillavet frozen Strawberry Daiquiri - kan anbefales

Tak, Jonna N
Anmeldt 15. maj 2017

Fik en dejlig 3 retters meny bestående af laks i tern med lækker dip, derefter oksemørbrad med kartoffelmos og diverse grøntsager dertil en lækker sauce, dessert
frugter is med maskapone + dejlig rød og hvidvin, sød og venlig betjening, alt i alt en god oplevelse.

Tak, Jorn B
Anmeldt 7. april 2017 fra mobile enheder

Veltilberedt og fantastisk mad, gode vine, god betjening, flot indretning og sidst men ikke mindst en lækker espresso.

Tak, Jonna N

Rejsende, der kiggede på Classique, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Classique? Fortæl om dine oplevelser!