“Fantastisk damefrokost...”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. september 2017 fra mobile enheder

Fantastisk damefrokost! Maden var en rejse og 5 timers sand nydelse. Vin udvalgt nøje og delikat. Første besøg overgik vores forventninger og kommer bestemt igen! Omgivelserne charmerende og servering i top - smilende, opmærksomme og kompetente. En perle

Tak, Anne E

Anmeldt 11. september 2017

En virkelig god restaurant, meget idyllisk beliggende og fantastisk udsigt.
Vi fik langtidsbrasserede svinekæber som starter, til forret rimmet hvid fisk med peberrodscreme og agurk. hovedretten bestod af confiteret hopballekylling med gule beder. Alt utroligt veltilberedt og serveret.

Tak, hans l
Anmeldt 9. september 2017

Besøgte Ludvigslyst til frokost en lørdag. Fik et dejligt, moderne stjerneskud - langt væk fra den traditionelle friture-version med dåse asparges - denne var let og lækker. Omgivelserne er hyggelige og man falder hurtigt ind i den gode stemning - godt hjulpet af den opmærksomme betjening.

Tak, Kim J
Anmeldt 13. august 2017 fra mobile enheder

Fik to retters frokostmenu. Særligt forretten spillede på alle smagsløgene. Sjældent har jeg smagt noget så velkomponeret. Sødt og servicemindede personaler og virkelig hyggelige lokaler. Et helt igennem vellykket besøg. Vi kommer tilbage, det er værd at køre efter.

1  Tak, Lone B
Anmeldt 10. august 2017

et rigtig god dag, hvor alle havde rigtigt hyggeligt. mad og vin er "spitzeklasse"
Vi kommer helt sikkert igen

Tak, Stoneface1962

Rejsende, der kiggede på Traktørstedet Ludvigslyst, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Traktørstedet Ludvigslyst? Fortæl om dine oplevelser!