“Vi bestilte 2 retter. Da vi”

Jensens Bøfhus Silkeborg
nr. 79 af 106 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Steakhouse
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 2 retter. Da vi halvvejs i forret, kom tjeneren og sagde, vores næste ret var færdig. Dårlig service. Da vores bøf kom, var hun i tvivl om, hvilken en var rød. Hun valgte forkert
Kedelig salat

Tak, majafiill
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Hej Maja
Jeg beklager meget, at servicen ikke var som ønsket, da I besøgte os. Sådan skal det naturligvis ikke være, og jeg har derfor noteret din feedback - så mange tak for den.

Anmeldt 27. december 2019

Vi var på samme restaurant for længe siden og gik skuffet derfra, bl.a. fordi der var alt for lang ventetid på ribs ad libitum.
Denne gang var det en helt anden oplevelse - trods mange gæster i restauranten fik vi hurtig vores mad, som var lækker og frisk - dejligt.

Dato for besøg: november 2019
Tak, hmpDenmark
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2020

Hej hmpDenmark
Tusind tak for den fine anbefaling

Anmeldt 9. december 2019 fra mobile enheder

Vi ankom en hel time før aftalt tid, men intet problem. Vi blev anvist et pr vorde vi kunne vælge imellem, men da personalet så, at vi havde en fireårig med, blev vi spurgt om vi ville sidde direkte ved legerummet - ja tak! Super nemt for os og vores datter :-)
Vi fik bestilt og maden kom cirka 15 minutter efter, hurtigt, syntes vi i hvert fald.
Bøfferne var lækre og stegt som ønsket, salatbarens indhold var også rigtig godt. Datteren ønskede soft-ice, og det var med i prisen (søndag + Club-medlem), så det var bare perfekt.
Vi kommer gerne igen, hvis vi er på de kanter igen :-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, Martinhasfeldt
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. december 2019

Hej Martin
Tusind tak for den fine anbefaling Jeg er glad for at høre, at I havde et dejligt besøg hos os.

Anmeldt 28. november 2019 fra mobile enheder

Altid god og hyggelig service. Frokost tilbud og månedens tilbud er en god kombination.
Personalet gør for at opfylde specielle ønsker.

Dato for besøg: november 2019
Tak, karstens852
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. december 2019

Hej Karsten
Mange tak for den fine anbefaling

Anmeldt 15. september 2019

Havde set Jensen på vej op igen, men desværre nej. Besøgte restauranten forleden til frokost. Vi bestilte en frokostbøf og salatbar. Salatbaren var mere end skuffende. Den var uappetitlig, tarvelig og som om, at den var flere dage gammel. Der var beskidt omkring bøtterne, salaten var brunlig og der sad gamle rester på siderne på bøtterne. At I vil være det bekendt Jensens! Kartoflerne der kom virkede som, at de havde været opvarmet før og var SÅ kedelige. Det eneste som var ok, var faktisk kødet, som virkede mørt. Men det opvejer på ingen måde, resten af oplevelsen. Desværre sidste gang vi besøger Jensens Bøfhus i Silkeborg!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Vinni M
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. september 2019

Hej Vinni
Jeg beklager meget, at salatbaren og kartoflerne ikke kunne leve op til dine forventninger. Sådan skal det naturligvis ikke være, og jeg har derfor noteret din feedback - så mange tak for den.

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Silkeborg, kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Silkeborg? Fortæl om dine oplevelser!