Hyggeligt sted

Tanderups
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 27. juli 2020

Et dejligt sted med en god stemning og en masse at se på. Hyggeligt at se bådene sejle forbi og godt med en is fra kiosken.

Tak, B P
Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

Indelukket ligger før slusen med masser af motorsejlere og udsigt til turbådene som sejler til Himmelbjerget. Ved indelukket ligger der isbutik, minigolf, legeplads og Museum Jorn indenfor få 100 meter. Indelukket er hyggeligt og midt i naturen.

1  Tak, Tanderups
Anmeldt d. 15. juli 2020

Vi besøgte Indelukkets minigolfbane, og den var langt bedre end forventet. Banerne var virkelige sjove med loops og ting, man skulle skyde igennem, de var skarpt afgrænset, så bolden ikke let forlod banen, og reglerne var tydelige. Priserne var også okay.
Det var så sjovt, at vi spillede flere gange på en uge.

Tak, Nynne N
Anmeldt d. 13. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn naturen som giver lidt pause fra hverdagen... der er isbod. Så gå evt en med en is og nyd naturen skov, og vand

1  Tak, Likemormor
Anmeldt d. 19. maj 2020

Vi kører tit hertil på sommeraftener og får en is og går en tur i den skønneste natur, og med bådene roligt vippende i den lille havn. Det er så hyggeligt.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, 420anej