“Der kommer vi ikke igen”
Anmeldelse af Café HumleChok

Café HumleChok
nr. 46 af 105 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Bar, Café
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad
Beskrivelse: Cafe Humlechok er stedet der følger døgnets rytme. Det er på en gang en hyggelig cafe, en udsøgt restaurant, en dejlig kaffebar og et pulserende musiksted. Om det er morgen eller aften, eftermiddag eller nat, så er Cafe Humlechok stedet der følger døgnets rytme. Det er på en gang en hyggelig cafe, en udsøgt restaurant, en dejlig kaffebar og et pulserende musiksted. Stedets navn er nøje valgt af indehaverne Dorte og Poul Søndergaard i samarbejde med et reklamebureau. ”Vi mener at navnet ”Humlechok” og nu i folkemunde ”Humle” huskes klart sammen med den gode oplevelse, der gør at kunderne kommer mere end en gang. Vi har den store fordel at alle husker vores lidt grove og tvetydige navn.” Cafe Humlechok åbnede i år 2000 og var den første i Silkeborg med ”Storby cafekoncept” og konceptet holder endnu, ikke mindst fordi det appellerer til alle aldersgrupper.
Anmeldt 7. august 2020

Vi bestilte en omgang nachos til deling, og aldrig før har jeg fået så tørt kyllingekød, det smulerede helt!! Og til 124 kr forventer man mere end præ-fabrikeret mad. Ikke en gang guacamolen havde de lavet selv.. Alt var fra pose og skam tilberedt. Maden blev sendt retur, og vi fandt et andet sted at spise.

5  Tak, Linda4200

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Klasse sted, god mad og fremragende betjening. . Fed placering og hyggelige omgivelser. Virkeligt god kaffe

Tak, JesperB632
Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte 4 forskellige retter. Alt var stegt helt tørt og kedeligt.
Det blev en dyr og ret kedelig frokost (ca 650kr i alt inkl to øl, to børnefrokostretter, en nachos med kylling og en clubsandwich. I øvrigt et menukort der kunne trænge til at blive opdateret...

1  Tak, MiaBT
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Hurtig betjening og sødt og smilende personale. Dejlig mad til fornuftige priser og ingen ventetid. Kan helt klart anbefales!

Tak, idahauballe
Anmeldt 22. juli 2020

Var inde med familien for at få frokost. 2 af os valgt at få æggekage, og blev gjordt opmærksom på at det min tog 20min før den var færdig. Det er fair nok, men ventede en hel time. Spurgte tjenerne hvordan det så ud med vores mad, så fik de nok lige travlt, med at komme igang. Havde den fornøjelse at side, så man kunne kigge ud i deres baggård. Kunne se at kokken flere gange var ude at ryge, uden at tage sine engangs handsker af. Han gik herefter ind for at forsætte sit arbejde uden at tage nye på. Syntes det er ganske ucharmerende. Kommer helt sikkert ikke igen.

Tak, B8417YDthomasv

Rejsende, der kiggede på Café HumleChok, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Café HumleChok? Fortæl om dine oplevelser!