“Dejligt stort stjerneskud”

Café HumleChok
nr. 47 af 106 Restauranter i Silkeborg
Køkkener: Bar, Café
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad
Beskrivelse: Cafe Humlechok er stedet der følger døgnets rytme. Det er på en gang en hyggelig cafe, en udsøgt restaurant, en dejlig kaffebar og et pulserende musiksted. Om det er morgen eller aften, eftermiddag eller nat, så er Cafe Humlechok stedet der følger døgnets rytme. Det er på en gang en hyggelig cafe, en udsøgt restaurant, en dejlig kaffebar og et pulserende musiksted. Stedets navn er nøje valgt af indehaverne Dorte og Poul Søndergaard i samarbejde med et reklamebureau. ”Vi mener at navnet ”Humlechok” og nu i folkemunde ”Humle” huskes klart sammen med den gode oplevelse, der gør at kunderne kommer mere end en gang. Vi har den store fordel at alle husker vores lidt grove og tvetydige navn.” Cafe Humlechok åbnede i år 2000 og var den første i Silkeborg med ”Storby cafekoncept” og konceptet holder endnu, ikke mindst fordi det appellerer til alle aldersgrupper.
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var en gruppe, der fik lidt forskelligt til aftensmad. Nogle bestilte wienerschnitzel og det var en blandet oplevelse, andre bestilte Humleburger og var godt tilfreds, jeg bestilte stjerneskud, og er meget tilfreds, både med størrelsen og tilberedning.
Akustikken i rummet er ikke god, så det er svært at føre en samtale i normalt stemmeleje, hvilket så bare bidrager til mere støj.

Tak, jmolgaard

Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Ikke en særlig god oplevelse. Dårlig/ligegyldig betjening - tjenerne virkede som nogle der ikke gad at være der og fulgte slet ikke op på en som gæst. De anede ikke jeg havde bestilt bord, selvom jeg havde gjort det via hjemmesiden.
Maden var fuldstændig ligegyldig og smagte ikke af det store. Der manglede en ret på min brunch bestilling. De var løbet tør for flere ting på menukortet, selvom caféen lige var åbnet. Udover var der meget koldt i restauranten, så man sad med jakker på.
Vælg et andet sted.

2  Tak, ChristinaBruun90
Anmeldt 17. november 2019

Super hyggelig café i flotte rammer med super indretning. Meget venlig og opsøgende personale, der sikrer sig alt er okay ved bordet i en uformel og imødekommende tone. Maden var lækker og præsenteres lækkert på tallerkenerne. Alt i alt en super oplevelse. Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, Voyage72041
Anmeldt 16. november 2019 fra mobile enheder

Super god og veltilberedt mad. Bøf var meget mør og vegetar retten var flot og velsmagende. Betjening var høflig og sjov - og vi nød de gode drinks efterfølgende.

1  Tak, joanbY139VS
Anmeldt 14. november 2019 fra mobile enheder

Virkelig dejlig café, med en perfekt beliggenhed. Personalet er søde og opmærksomme. Bestilte cremet pasta med kylling. Det kunne havde klædt retten at der havde været kylling tilpasset en midaldrende dames protein behov. Der var cirka 4 små bidder. Men meget klima venlig ret, eftersom ingen dyr rigtigt har lidt overlast
Smagen var virkelig dejlig og cremet som lovet. Ikke sidste gang jeg besøger caféen
Men skal der flere stjerner på, så skal der mere kylling i pasta retten

Tak, Vigga P

Rejsende, der kiggede på Café HumleChok, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Café HumleChok? Fortæl om dine oplevelser!