“Turist ”
Anmeldelse af Orangeriet

Orangeriet
Køkkener: Dansk
Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Super dejlig oplevelse både maden, vinen og betjening. Jeg valgte 3 af små lækre retter med tilhørende vin.

Tak, Per J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad , velanrettet og veltilberedt . Meget opmærksom og venlig betjening. En fin restaurant med en superlækker gårdhave, kan klart anbefales !

Tak, Tina S
Anmeldt 8. juni 2017 fra mobile enheder

Et fantastisk måltid mad. Spændende og velsmagende ned i detaljen. Gourmetmiddag af høj klasse. Bravo. Meget venlig og kyndig betjening. Sjældent at jeg giver fem stjerner, men her velfortjent

Tak, Helge Mørch J
Anmeldt 21. april 2017

Super brunch med alt tilhørende, mere end vi kunne spise, et sted hvor gæsterne føler sig hjemme. holdt min 77 års fødselsdag derude i august. kan varmt anbefales.

Tak, Benny N
Anmeldt 13. marts 2017

Kvalitetsmad. ET godt udvalg at vælge imellem og virkelig stor kvalitet. Stedet er hyggeligt med gode lokaler og "hygge" omkring gæster. Middagen foregår i et roligt tempo, og betjeningen er helt i top med smilende og venlige tjenere. Tak for en rigtig god og stor oplevelse, det er ikke sidste gang vi har været der.

Tak, ernst0403

Rejsende, der kiggede på Orangeriet, kiggede også på

Har du været i Orangeriet? Fortæl om dine oplevelser!