“Mild udgave af asiatisk mad”
Anmeldelse af Asian Restaurant

Asian Restaurant
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde nok glædet os lidt for meget efter de fine anmeldelser.

De havde alt for travlt, ds vi var der. En venlig dame tog i mod os, men hun stod for serveringen både ude og inde samt modtagelse af Take away på en højlydt højtaler.

Vi havde ønsket os asiatisk mad, der smagte af mere. Der var intet galt med den, men det var lidt for mildt.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Hoeg-Daimar

Anmeldt 23. juli 2021

Et travlt sted, men vi fik et bord til 2. God udvalg af både vietnamesisk og thai mad. Hurtig og flink betjening, maden var god og priserne rimelige.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 385j_rgenh
Anmeldt 13. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad og meget venlig betjening. Ser ikke ud af noget særligt udefra. Vil helt sikkert anbefale andre og kommer gerne igen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Explore34995345815
Anmeldt 4. juni 2021 fra mobile enheder

Dejlig oplevelse med god mad. der var friske grønsager, tilpas stærkt og en meget venlig betjening. Vi skal helt sikkert besøge restauranten igen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, LBP
Anmeldt 30. april 2021

Fantastisk lækkert og velsmagende thaimad. Smukt og kreativt serveret (næsten som i Thailand) hyggelig og meget imødekommende vært. Rent og lækkert sted at besøge. Og prisen var bestemt rimelig

Dato for besøg: april 2021
Tak, Pia K

Rejsende, der kiggede på Asian Restaurant, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Asian Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!