“Værste oplevelse nogensinde. Vi komme aldrig nogensinde igen!!!”
Anmeldelse af Michael D

Michael D
nr. 28 af 106 Restauranter i Silkeborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi var et selskab på 21 personer, der havde bestilt bord tre dage forinden. Vi ankom kl 19.30 og bestilte forholdsvis hurtigt mad og drikkevarer. Kl. 20.15 havde vi endnu ikke fået drikkevarer,(ikke engang et glas vand) vi påtalte det, og der gik yderligere 15 min.
Først kl 20.45 (efter at flere i selskabet havde klaget), blev den første ret serveret, og den var rigtig veltilberedt og smagte skønt, men desserten der var en 5 lags chokolade kage, var så hård, at man sku bruge hammer og mejsel for at spise den. Jeg sendte min tilbage, men fik at vide, at hvis jeg fik en ny ville det være det samme... Jeg kunne få en kniv til at skære den ud med! Jeg afleverede den til tjeneren, men fik alligevel lov til at betale fuld pris for den! Der var ikke noget med et glas vin på husets regning eller nogen form for kompensation, og da jeg dobbelt tjekkede regningen, havde de taget
ca 200 kr for meget for tre børne menuer
plus betaling for desserten. Det skulle jeg så ud i receptionen for at få ordnet, hvor en utrolig uhøflig receptionist bare gjorde hele oplevelsen endnu værre! Hun var decideret uforskammet og irriteret og sagde, at vi skulle tage det roligt. Det var helt ærligt svært ovenpå sådan en aften. Så vi kommer ikke igen....

Dato for besøg: september 2020
Tak, 7lisbethk
rosenbaek, Chef  hos Michael D, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Lisbeth
Tak for at du har taget dig tid til at skrive om jeres oplevelse, som ikke ligner vores vanlige standart.

For nærmere dialog vil jeg meget i direkte kontakt med dig, og vil derfor bede dig sende mig en mail, med jeres oplevelse. Så vil jeg personligt tage mig af den.

De bedste hilsner
René - rene.jessen@radissonblu.com
F&B manager

Anmeldt 24. juli 2020

Fik en forret af markrelmoose med gemyse. Grillet oksebøf efter Sous Vide ..dejlig mør med smag. Og et par gode vine til så det bare helt ok

1  Tak, Gert A
rosenbaek, Gæsteansvarlig hos Michael D, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære Gert
Vi takker mange gange for besøget og din anmeldelse.
Vi er rigtig glade for at læse, at I havde et godt besøg i restauranten, hvor I kunne nyde god mad og vine.
Velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på Radisson Blu Papirfabrikken og spiste i den forbindelse middag og morgenmad på restaurant Michael D. Middagen var helt i top, god mad, vin og fin betjening til rimelige priser. Morgenmaden var derimod ret kaotisk, alt for mange mennesker i restauranten og en buffet der var placeret i det mest trafikerede gangareal. Retningslinjerne for Covid-19 blev på ingen måde overholdt. Det eneste specielle var brug af handsker; men afstandskrav blev ikke og kunne ikke overholdes. Medarbejderne gjorde intet for at regulere forholdene. Så en middagsoplevelse til 4 stjerner men en morgenmad til 2 stjerner..

Tak, 604perl

Kære Per
Mange tak for besøget på hotellet og i restauranten.
Vi er utrolig kede af at læse jeres kommentarer omkring morgenbuffeten. Vores restaurantchef har sørget for at alle retningslinjer for COVID-19 bliver overholdet. Ved indgangen til restauranten og flere steder langs morgenbuffeten er der håndsprit og handsker som gæsterne kan benytter sig af.
Vi forventer, at vores gæster tager hensyn til sig selv og andre og holder 1 meters afstand som det anbefales.
Velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 11. juli 2020

Først efter 20 minutters venten fra vi bestilte, fik vi kuvertbrødet og efter yderligere 30 minutter, var maden ikke kommet endnu. Vi endte med at spørge en tjener, hvor maden blev af, og det viste sig at vores bestilling var blevet glemt. Han hentede den dog straks, men da vi fik den, var maden stort set blevet helt kold.
Desuden var fisken ikke gennemstegt, og dele af tarteletfyldet var heller ikke ordentligt tilberedt.
Tjenerne prøvede dog at gøre op for det med en gratis drink, gratis kartoffeltilbehør og gratis dessert. Vi kunne imidlertid ikke spise dessert, så det var næppe meget værd.
Alt i alt ikke just den aften vi regnede med og ikke vores penge værd.

1  Tak, Nynne N

Kære Nynne
Mange tak for besøget i restaurant Michael D og din anmeldelse.
Vi beklager meget jeres uheldige oplevelse med den lange ventetid og efterfølgende ikke tilfredsstillende mad. Det er naturlig ikke det niveau vi ønsker at levere, og vi har derfor informeret vores restaurantchef omkring jeres anmeldelse, så vedkommende kan følge op på denne med de relevante personale.
Vi håber, at kunne få lov til at byde jer velkommen i restauranten igen en anden gang.

Anmeldt 14. august 2019 fra mobile enheder

Lækker middag og gode vine - i hyggelige omgivelser - super betjening med masser af humor.
Kommer gerne igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, DorteVK
Radisson Blu Ho... P, Gæsteansvarlig hos Michael D, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2019

Kære DorteVK

Tusind tak for denne flotte anmeldelse.
Det glæder os meget at høre at i har nydt jeres middag hos os.

Vi håber på at kunne byde velkommen tilbage i nær fremtid og måske at kunne damme ramme omkring jeres næste fest.

Radisson Blu Hotel Silkeborg

Rejsende, der kiggede på Michael D, kiggede også på

Har du været i Michael D? Fortæl om dine oplevelser!