“Lækkert mad ”

Michael D
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 2. oktober 2016 fra mobile enheder

Fik 3 retters menu, som var en del af en deal på weekendophold.
Forret : røget Kulmule med vagtelæg, syltet agurk og estragon.
Hovedet : Lammefilet og Lammekæbe med rosenkål, pastinak og glace.
Dessert: hvid chokolademousse, bagt hvid chokolade, kirsebærgelé og sorbet.
Alle retter var veltilberedte og lækre.
God service og god vin.
Dog lidt små portioner til de sultne mænd i selskabet.

1  Tak, Biltykmick
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 13. september 2016

Lørdag aften skulle min søster og jeg ud at have lækker mad og vin. Jeg havde bestilt bord på Michael D, da restaurantens udseende og menu så meget spændende ud. Vi forventede at vores smagsløg skulle forkæles. Atmosfæren var meget kold, da vi ankom og vores tjener var virkelig stille. Vi bestilte en 3 retters sæson menu med tilhørende vin menu. Det var okay, men bestemt ikke en gastronomisk oplevelse. En smule kedeligt. Vinen var dog virkelig god og komplimenterede retterne rigtig fint.

Tak, Nanna K
Anmeldt 20. august 2016

Perfekt på alle måde. Super mad, dejlige vine m.m., meget venlig og opmærksom tjener, da gjorde vores besøg endnu bedre.

Tak, LPJP66
Anmeldt 17. august 2016 fra mobile enheder

Var til Riverboat jazz festival og fik en burgermenu. Da jeg ikke kan tåle hvedemel bad jeg om en burger uden bolle - jeg fik istedet en lækker salat og bøf serveret hver for sig - mega god oplevelse, især fordi det er sjældent kokken finder en løsning hvor det stadig ser indbydende ud - 1000 tak Michael D for den oplevelse

Tak, Jonna N
Anmeldt 26. juli 2016

Morgenmaden er fantastisk og der er alt hvad hjertet kan begære. Jeg var dog lidt ked af, at den røgede laks var skiftet ud med varmrøget laks.
Aftensmaden var også god og betjeningen venlig og professionel.

Tak, Pia L

Rejsende, der kiggede på Michael D, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Michael D? Fortæl om dine oplevelser!