“Lækker nytårsmenu bragt ud”

Signesminde Kro Restaurant
nr. 25 af 107 Restauranter i Silkeborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi var 8 personer, som fik vores nytårsmenu bragt ud fra Signesminde Kro.
Det var meget lækkert og nemt at klargøre. Lækker laksetatar, utrolig mør oksemørbrad og en skøn dessert.
Det kan bestemt anbefales .

Dato for besøg: december 2022
Tak, KettyS388

Anmeldt 23. december 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted.
Dagligt sted til familien og små børn. God mad og vin med rimelig priser. I restaurant smilede og rare personale.

Dato for besøg: december 2021
Tak, Valjevci
Anmeldt 4. november 2021

En aften med tid til konen , og en 3 retters menu som bestod af en utrolig flot anrettet suppe - fisken meget Lækkert veltilberedt med hyldeblomst , En overraskende pure og chips i. Meget vellykket fra køkkenet side . Der blev serveret på kande af en veltalende tjener.

Et stykke vildt , der er et virkeligt skrøbelig men jeg og konen blev virkelig overrasket. Endnu engang meget vel anrettet med svampe , pure af gulerod , tyttebær og en sauce der virkelig satte retten helt på plads.

Eneste minus - Kartoffel kuglen.

Dessert.

Den havde vi heller ikke set komme.

Anretningen var ikke noget vi havde set på en dansk kro før. Den var virkelig pæn. Og smagen sad lige i skabet.

4/5 stjerner.

Vi var imponeret en aften på signemindes kro.

Tak vi ses igen.

Snart.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Verdensmandenfrasilk
Anmeldt 31. juli 2021

Lækkert frokostmåltid, pariserbøf, kylling til et barn og to stjerneskud, det var så godt og flot anrettet. Sågar tilpasset da den ene af os ikke er til rejer.
Betjeningen var sød og venlig.
Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, rikkesahlp
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

vi var 6 voksne fik super mad og betjening helt sikkert et besøg værd fint menu kort og gode priser så en varm anbefaling fra Fam Hansen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Thorkil H

Rejsende, der kiggede på Signesminde Kro Restaurant, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Signesminde Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!