“Dårlig kendskab til vin”
Anmeldelse af Ristorante Roma Pizzeria

Ristorante Roma Pizzeria
nr. 23 af 110 Restauranter i Silkeborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Super aften der blev ødelagt at personalet ikke kunne smage at deres dyreste vin var fuldstændig fuld af kork smag . De ville ikke bytte og forstod ingen ting. Jeg arbejder med vin og der var ingen tvivl ....
Virkelig dårlig service ....
Køb en øl hvis du kommer her, da maden er ok .

1  Tak, Mortensen7

Anmeldt 22. maj 2018 fra mobile enheder

Var på Roma, som er et dejligt sted i Silkeborg.

Vores pizzaer var store og flotte, men manglede smag. Jeg havde bestilt en diablo, som burde have smag, men manglede total smag. Vi var 8 personer og de to der havde bestilt pasta, men måtte vente lang tid på deres mad efter Pizzaerne var serveret

Tak, Olepoz
Anmeldt 21. januar 2018

- så enkelt kan det siges..
Roma overgik endnu engang alle forventninger, maden var ufatteligt veltilberedt, vinen dejlig og betjeningen havde et glimt i øjet.
Det gjorde aftenen til noget særligt, selv i aften som skulle markere min mors 70 års fødselsdag.
Kommer altid gerne tilbage til Roma <3

Tak, Henriette L
Anmeldt 13. december 2017 fra mobile enheder

Jeg var ikke imponeret over de pasta retter der blev serveret. Ikke særlig lækre retter, enormt kedeligt og uden smag, fed og vammel.

Tak, Kruse2014
Anmeldt 18. november 2017 fra mobile enheder

Vi bestilte to luxuspizzaer før en koncert. Pizza med oksemørbrad, sauterede svampe samt trøffelcreme. Lækker sprød bund som i Italien . Lidt for meget fyld efter min smag, men kødspisere måtte føle sig i himmerige, da der var kød og svampe i rigt mål.

Tak, Mobile301104

Rejsende, der kiggede på Ristorante Roma Pizzeria, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Ristorante Roma Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!