“Rigtig god”

Ristorante Roma Pizzeria
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 28. juni 2017

Maden er super god og stedet er rent og flot. Personalet er også rigtig flinke og dygtige, så man kan med sikkerhed stole på at man ikke bliver skuffet.

Tak, Valjevci
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3. juni 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte Roma lørdag aften i pinsen, vi fik lækker forretter og pizza som hovedret. Det var super lækkert og der var god service.

Der var mange gæster i rummet, og akustikken er dårlig, hvilket betød, at det faktisk var svært at føre en samtale. Den dårlige akustik kommer af hårde overflader, hvis det havde været er andet gulv havde det været noget andet. Men ellers en god oplevelse.

Tak, Alex R
Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse på Roma :-) Første gang i Silkeborg, og vi var heldige at få bord. Sød betjening, godt udvalg og lækker mad- vi går glade herfra.

Tak, Lill C
Anmeldt 28. marts 2017 fra mobile enheder

Vi var 4 personer der bestilte pizzaer. Havde en time inden vi skulle videre til en koncert.
Fik anvist bord da vi kom ind og fik også hurtigt bestilt og modtog drikkevarer. Efter 25 minutter havde vi ikke set skyggen af vores pizzaer og vi begyndte at signalere til tjeneren. Han kom efter yderligere et par minutter og meddelte at der ville gå 15-20 minutter da de havde meget travlt.
Dette finder jeg uacceptabelt og burde have været oplyst da vi ankom. 45 minutter, og det kun fordi vi pressede på, er ikke ok.
Pizzaerne var perfekte.

Tak, Rejsevant
Anmeldt 13. marts 2017

Vi ville ellers have været på Marco Polo da vi før har været der i forbindelse med overnatninger i Silkeborg, men uden reservation var det umuligt at få et bord, hvilket er forståeligt nok qua deres fremragende mad og hyggelige restaurant.
Vi søgte på italiensk mad på gps' en i bilen og besluttede at prøve Roma.

Ingen fortrydelse her, dejlig italiensk mad, fremragende betjening
Man ved at det bliver godt når der er italienske gæster ved flere borde.

Eneste problem bliver at vælge hvilken af de 2 restauranter vi skal besøge næste gang vi runder Silkeborg

Tak, John H

Rejsende, der kiggede på Ristorante Roma Pizzeria, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Ristorante Roma Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!