“Lækre Pizzaer”

nr. 16 af 106 Restauranter i Silkeborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Pizzaerne der serveres i restauranten er virkelig lækre - sprøde og delikate. Tjenerne er venlige og imødekomne.
Kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, Peter J

Anmeldt 3. maj 2016

Vi har været der flere gange, og har været tilfredse med service og mad hver gang. Så vi kan varmt anbefale restauranten er besøg. Det er en god ide at bestille bord.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Susanne P
Anmeldt 28. april 2016

Maden de servere er ganske fine omend lidt dyr. Desværre er lokalet ikke det bedste.
Akustikken er frygtelig og lokalet er jævn kedelig. og sidder meget sammenpresset ved bordene. Der er en rand at kunder der kommer og henter deres take-away, og tjener der løber/glider over gulvet for at servicere alle, det ødelægger desværre hyggen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Lene C
Anmeldt 25. februar 2016

Lækkert sted at komme hvis man er ude efter en god pizza med duften af hvidløg så snart man træder ind i restauranten. Dog er akustikken i restauranten IKKE særlig god - så hvis man vil spise et stille, roligt og intimt sted er det ikke her man skal vælge at gå hen. Maden er dog fantastisk og mange kom og hentede mad i restauranten i den time vi sad der.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Pernillenullepeterse
Anmeldt 24. januar 2016

Det var mit første besøg på Restaurant Roma, efter den flyttede til Drewsensvej, men det bliver bestemt ikke det sidste! ALT, og jeg mener alt, mere end opfyldte mine forventninger.
Jeg bestilte en favoritret - oksemørbrad i madagascarpebersauce - og var en tur i himlen. Virkelig veltilberedt og lækker bøf med dejligt tilbehør, det gøres ikke bedre. Også servering og service var i top. Vi var endda et større selskab afsted på 10 personer og hele restauranten var godt fyldt, alligevel gik det hurtigt med servering.
Hvis dette besøg er standard, bør Restaurant Pizzeria Roma krones som byens bedste!

Dato for besøg: januar 2016
2  Tak, Henriette L

Rejsende, der kiggede på Ristorante Roma Pizzeria, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Ristorante Roma Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!