“En cafe med en god beliggenhed ved åen...”
Anmeldelse af Café KiK

Café KiK
Køkkener: Fransk, Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Anmeldt 27. august 2017

Når man har været i biografen er Cafe Kik en oplagt mulighed, hvis man vil nyde en drink eller en øl. Lokalet indendør er dog lidt mørk og har en dårlig akustik, hvis der er mange mennesker.
Vi spise aftensmad, hvor vi fik pasta med mørbrad - maden var lækker og varm og ventetiden var ok. Brødet var imidlertid ret tørt, det kunne godt have været bedre. Men vi nød udsigten...

Tak, J. K
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 27. august 2017 fra mobile enheder

Altid et besøg værd. Super hyggeligt café med sødt personale og god mad. Lækker placering og man kan altid regne med at der er åbent

Tak, Mie L
Anmeldt 20. august 2017

Vi havde en Smartbox til en luksusbrunch. I den var der brunchbuffet for 2 og et glas mousserende vin. Ingen kaffe/te eller juice. Det skulle købes ved siden af, og kostede 70 kr. pr. person, hvis man både ville have kaffe/te og juice, og 35 kr. pr. person, hvis man kun ville have én af delene. Boksen havde kostet 300 kr., og med drikkevarer oveni, ville det blive 440 kr. hvis man ønskede både kaffe/te og juice. Deres almindelige pris for brunch incl. kaffe/te og juice er 169 kr. pr. person. De 102 kr. ekstra må være for det lille glas mousserende vin, og det kunne sagtens undværes.
Buffeten var ok, men køkkenet skulle have et kursus i at stege bacon. Tørstegt, og ikke smuldr, men tæt på.
Det unge serveringspersonale var søde nok.

Tak, Suz241
Anmeldt 14. august 2017

Rigtig god beliggenhed.
God buffet med et rimelig stort udvalg af veltillavet mad.
God og venlig betjening.
Kan anbefales.

Tak, KGVA
Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

LÆKKER frokost i form af tapas. Så retter som skifter fra dag til dag. Men den er altid værd at spørge efter.

Tak, Lotte K

Rejsende, der kiggede på Café KiK, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Café KiK? Fortæl om dine oplevelser!