“Fantastisk placeret cafe”

Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 14. august 2017

Rigtig god beliggenhed.
God buffet med et rimelig stort udvalg af veltillavet mad.
God og venlig betjening.
Kan anbefales.

Tak, KGVA
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 9. august 2017 fra mobile enheder

LÆKKER frokost i form af tapas. Så retter som skifter fra dag til dag. Men den er altid værd at spørge efter.

Tak, Lotte K
Anmeldt 7. august 2017 fra mobile enheder

Kik ligger rigtig godt. Lige ned til åen. Vores forret var virkelig god. Krabbesuppe. Hovedretten, wienerschnitzel, skuffede. Kartoflerne havde tyk og sej skræl, som frysekartofler, og paneringen faldt af, fordi den var blød. Husets vin var god. En italiener fra Puglia. Den kan anbefales. Kik tilbyder reservering via hjemmesiden, og det fungerer godt. Der er masser af udeplads under parasoller.

Tak, Tigerfactor
Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik en rigtig lækker brunch hos Cafe Kik, hvor vi fik rigelig af lækkert mad til billige penge! Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Mark K
Anmeldt 21. juli 2017 fra mobile enheder

Fik et fint stjerneskud, dog passet pesto ikke sammen med resten. Men ellers fint og hyggelig besøg.

Tak, Dany C

Rejsende, der kiggede på Café KiK, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland

Har du været i Café KiK? Fortæl om dine oplevelser!