Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 8. august 2021

Godt hotel med fin service. Rolige omgivelser men tæt på byen. Super gode parkeringsmuligheder selv om vi kom på motorcykel. Fint med separate båse til motorcykler.
God service i reception og i loungebaren. Dejligt med et godt tv på værelset.

Dato for ophold: august 2021
Tak, thy523
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Kære thy523
Vi takker mange gange for besøget, og din positive anmeldelse. Det glæde ros meget, at du har haft et dejligt ophold, og at du er blevet mødt med god service.

Anmeldt d. 5. august 2021

Nedgraderet til 140cm seng DAGEN inden.
Elendig seng der knirkede og var alt for lille
Lav kompensering på 200kr.
Ventetid på 25 min på drinks
Opkrævning på parkering der ikke var benyttet
Under alt kritik!

Dato for ophold: august 2021
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Susanne_12341234
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære Susanne
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Vi beklager meget, at du er blevet nedgraderet, og at du ikke har fundet kompensationen tilfredsstillende. Vi sætter stor pris på alt din feedback, og vi vil sørge for at tage dette med videre.
Vi håber trods dette at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 3. august 2021

Super dejligt hotel med en skøn beliggenhed lige til å og udsigt til sø. Nemt at gå op til byen. Samtidig er der et par hyggelige barer lige ved siden af. Vi fik desværre ikke spist på hotellets restaurant, men det er sikkert godt. Vi fik et dejligt værelse på 3 sal med udsigt til å og sø, kunne ikke være meget bedre.
Det var lidt overfyldt til morgenmaden, som ellers var med mange lækre ting.
Jeg kommer gerne igen

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, bjense492397

Kære bjense492397
Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at du har fået en dejlig oplevelse på hotellet.

Anmeldt d. 2. august 2021

Min kone og jeg var på hotellet med 4 overnatninger i uge 29. Vi boede på værelse 328. Vi blev meget skuffet over rengøring og den generelle stand af værelset. Værelset fremstod slidt og brusenichen var dårligt rengjort over lang tid med hvide fuger der var blevet gule samt flere sorte plamager.. ikke lige frem noget man forventer på Radisson. Flere steder var der spildt noget der lignede drikkevarer ned ad væggene, som ikke var blevet fjernet ordentligt.
Morgenmads buffeten var ganske udmærket, dog et lidt kedeligt udvalg på sidste dagen, men meget behageligt og hjælpsomt personale.

Vi fik en dag 3 retters menu i restauranten, hvilket var rigtigt lækkert.

Hotellet ligger utroligt centralt og smukt langs Gudenåen i Silkeborg og gør det nemt af udforske resten af Silkeborg.

Konklusion:
Meget skuffet over standarden af værelset på et Radisson hotel, men beliggenheden og restauranten trækker anmeldsen op.

Tak, Simoncarlson63

Kære Simoncarlson63

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det er meget beklageligt, at vores værelser ikke har været tilfredsstillende, og vi sætter stor pris på feedback omkring dette. Så har vi nemlig mulighed for at tage det med videre, så vi kan forbedre os. Vi er glade for at vores beliggenhed samt restaurant har gjort jeres ophold bedre.

Anmeldt d. 31. juli 2021

Sødt personale, men værelserne er ikke rengjorte når man kigger i krogene. Gæste seng knirker. Morgenmadsbuffet er mangelfuld, der bliver ikke fyldt op, bordene bliver ikke dækket igen. Meget vandrehjem agtig

Tak, TBillDK

Kære TBillDK

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det glæder os at vores personale, har ydet god service. Det er meget beklageligt hverken værelse eller morgenmadsbuffet har været tilfredstillende. Vi sætter stor pris på din feedback, og vil selvfølgelig tage dette med videre til rette afdeling.
Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.

Radisson Blu Hotel Papirfabrikken