175 $
Hotels.com175 $
eDreams175 $
Priceline175 $
Anmeldt d. 31. juli 2021

Sødt personale, men værelserne er ikke rengjorte når man kigger i krogene. Gæste seng knirker. Morgenmadsbuffet er mangelfuld, der bliver ikke fyldt op, bordene bliver ikke dækket igen. Meget vandrehjem agtig

Tak, TBillDK
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære TBillDK

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det glæder os at vores personale, har ydet god service. Det er meget beklageligt hverken værelse eller morgenmadsbuffet har været tilfredstillende. Vi sætter stor pris på din feedback, og vil selvfølgelig tage dette med videre til rette afdeling.
Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 31. juli 2021

Jeg har besøgt papirfabrikken af flere omgange, og har altid været positiv over opholdet. Det er dejligt at fx kvaliteten på morgenbuffeten og restauranten er lige god selvom der er gået 5 år siden sidste besøg.

Tak, tpersson

Kære tpersson

Vi takker mange gange for besøget, og din fine anmeldelse. Det glæder os meget, at du har fået en dejlig oplevelse på hotellet, og at vores kvalitet stadig findes tilfredstillende.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.
Radisson Blu Hotel Silkeborg

Anmeldt d. 29. juli 2021

Upraktisk værelsesindretning og beskidte udendørsarealer. Gardin manglede, så lyset trænger ind om morgenen. Værelset er indrettet i to planer med en lang og stejl trappe mellem de to planer, som gør det særdeles upraktisk som hotelværelse. Hvis man ønsker et brusebad, er der udelukkende et badekar til rådighed, som man skal op i. Ikke pengene værd, når man taler om et 4-stjerne hotel.

Tak, Christian W
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2021

Kære Christian W

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det er meget beklageligt, at vores towersuite ikke har levet op til dine forventninger. Vi sætter pris på din feedback, og vil tage dette med videre til rette afdeling. Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. juli 2021

Dejligt gensyn med dette hotel, (sidste besøg var for 6 år siden) Hotellet er rent og pænt, dejligt stort værelse og badeværelse. Gode senge dog uden sengeborde, men mulighed for at stille en kop/glas i kassen i sengegavlen. Morgenmaden rigtig dejlig og mange ting i små glas, rigtig Corona venligt. Rigtig god placering ved åen og tæt på gågaden. Ja vi kommer helt sikkert forbi igen (om et par år)

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, Mette W
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2021

Kære Mette W

Vi takker mange gange for besøget, og din meget positive anmeldelse. Det glæder os meget, at du igen har fået en dejlig oplevelse på hotellet efter så mange år. Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 27. juli 2021

Noget Crowed ved morgenmadsbuffen, og mange folk forbi de enkelte borde.
Skønt sted ved åen. Ærgerligt at der bygges boliger foran hotelettet, men sådan er det.
Mulighed for at skrue ned for Air-condtionanlægget

Tak, Ms284691

Kære Ms284691

Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, samt vores beliggenhed. Vi beklager, at der har været trængt til morgenmaden. Dette vil vi sørge for at få forbedret. Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.