Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com147 $
Hotels.com147 $
Radissonhotels.com148 $
eDreams148 $
Priceline148 $
Orbitz.com147 $
Anmeldt d. 23. juli 2021

For ringe, at man ved booking får at vide, at særlige ønsker skal fremføres ved check-in ... - og at man så ved check-in får at vide, at værelserne allerede er fordelt efter folks ønsker ved booking.
Bemærk, at sengene er MEGET lave, og at gulvene (i hvert fald i vær. 209) knirker/knager voldsomt!

Tak, k1lua8h5id
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2021

Kære k1lua8h5id

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Vi beklager meget, at du har fået to forskellige ting at vide angånde ønsker til værelser. Vi anbefaler altid at man ringer til os inden ankomst, så vi har mulighed for at notere ønsket på reservationen. Værelser bliver tildelt aften inden ankomst, og i tilfælde af, at vi er fuldt booket, har vi netop ikke mulighed for at rykke rundt på ankomst dagen. Vi beklager at vores værelset ikke har levet op til det du forventede, og vi vil tage din feedback med videre til rette afdeling.
Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 20. juli 2021

Min voksne datter og jeg blev opgraderet fra et standard værelse til tower suite, en suite i to etager med et fantastisk dejligt sofaarrangement. Lækkert soveværelse, fantastisk udsigt og hyggelige potteplanter

Tak, elsetandrup
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2021

Kære elsetandrup

Vi takker mange gange for besøget og din fine anmeldelse. Det glæder os meget at dig og din datter har nydt jeres ophold og en dejlig opgradering. Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 20. juli 2021

Fin lokation, men ellers ikke anbefalelsesværdig. Oplevede ikke standen som 4 stjernet; lugtende møbler, bulet seng, bruseamatur hvor knapperne var taget/faldet af.
Søde medarbejdere, men virkelig til den langsomme side.

Tak, stineslarsen

Kære stineslarsen

Vi takker mange gange for besøget og din anmeldelse.Det er meget beklageligt, at vores hotel ikke har levet op til det du forventede. Vi sætter stor pris på din feedback. og vi vil tage dette med videre til rette afdeling, så vi har mulighed for at kunne forbedre os. Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. juli 2021

Placering ved elevatoren og dårlige madrasser holdte os vågne meget af de tre nætter vi boede der. Madrassen til børne var elendig og man kunne mærke jernrammen. Når elevatoren kørte larmede det så man ikke kunne sove.

Tak, Michaelch2970

Kære Michaelch2970

Vi takker mange gange for besøget og din anmledelse. Det er meget beklageligt, at I har fået en dårlig oplevelse på hotellet. Vi håber at der blev undersøgt mulighed for et andet værelse til jer, og vi vil selvfølgelig tage jeres feedback med videre til rette afdeling. Vi håber trods dette at vi kan byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. juli 2021

Vi (min datter på 14 og mig) besøgte hotellet i syv nætter og oplevede et komfortabelt hotel med en fremragende beliggenhed ned til Gudenåen og vis-a-vis dejlige spisesteder. Gode parkeringsmuligheder i nærheden. Alt i alt rigeligt pengene værd!

Tak, ninajensen2021

Kære ninajensen2021

Vi takker mange gange for besøget og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget at dig og din datter har haft en dejlig uge på hotellet med en masse gode oplevelser.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet gen en anden gang.