Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com148 $
Hotels.com148 $
CheapTickets148 $
Tripadvisor148 $
ZenHotels.com
Trip.com165 $
Anmeldt for 5 dage siden

Fin lokation, men ellers ikke anbefalelsesværdig. Oplevede ikke standen som 4 stjernet; lugtende møbler, bulet seng, bruseamatur hvor knapperne var taget/faldet af.
Søde medarbejdere, men virkelig til den langsomme side.

Tak, stineslarsen
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden

Kære stineslarsen

Vi takker mange gange for besøget og din anmeldelse.Det er meget beklageligt, at vores hotel ikke har levet op til det du forventede. Vi sætter stor pris på din feedback. og vi vil tage dette med videre til rette afdeling, så vi har mulighed for at kunne forbedre os. Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Placering ved elevatoren og dårlige madrasser holdte os vågne meget af de tre nætter vi boede der. Madrassen til børne var elendig og man kunne mærke jernrammen. Når elevatoren kørte larmede det så man ikke kunne sove.

Tak, Michaelch2970

Kære Michaelch2970

Vi takker mange gange for besøget og din anmledelse. Det er meget beklageligt, at I har fået en dårlig oplevelse på hotellet. Vi håber at der blev undersøgt mulighed for et andet værelse til jer, og vi vil selvfølgelig tage jeres feedback med videre til rette afdeling. Vi håber trods dette at vi kan byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Vi (min datter på 14 og mig) besøgte hotellet i syv nætter og oplevede et komfortabelt hotel med en fremragende beliggenhed ned til Gudenåen og vis-a-vis dejlige spisesteder. Gode parkeringsmuligheder i nærheden. Alt i alt rigeligt pengene værd!

Tak, ninajensen2021

Kære ninajensen2021

Vi takker mange gange for besøget og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget at dig og din datter har haft en dejlig uge på hotellet med en masse gode oplevelser.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet gen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Et fint hotel og tæt på byen.
Det er lidt for dårligt at man skal bruge over to hundrede tegn for at komme videre, når man allerede har anmeldt hotellet
Bla bla bla bla stadig ikke i orden, desværre..

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, africkmann

Kære africkmann

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Super lækkert hotel. Venligt og imødekommende personale. Dejligt stort Business class værelse med alt du kan tænke dig. Fin central beliggenhed. Eneste minus er parkering, der er for få pladser ved hotellet.

Tak, pera255

Kære pera255

Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at vores personale har været smilende og imødekommende. Det er muligt at parkere gratis i Smedebakkens parkeringshus, som ligger lige bag hotellet. Her skal man blot registrere sig på en tablet vi har stående i receptionen.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.