Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com148 $
Hotels.com148 $
CheapTickets148 $
eDreams148 $
Travelocity148 $
Trip.com165 $
Anmeldt for 1 uge siden

Placering ved elevatoren og dårlige madrasser holdte os vågne meget af de tre nætter vi boede der. Madrassen til børne var elendig og man kunne mærke jernrammen. Når elevatoren kørte larmede det så man ikke kunne sove.

Tak, Michaelch2970
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden

Kære Michaelch2970

Vi takker mange gange for besøget og din anmledelse. Det er meget beklageligt, at I har fået en dårlig oplevelse på hotellet. Vi håber at der blev undersøgt mulighed for et andet værelse til jer, og vi vil selvfølgelig tage jeres feedback med videre til rette afdeling. Vi håber trods dette at vi kan byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Vi (min datter på 14 og mig) besøgte hotellet i syv nætter og oplevede et komfortabelt hotel med en fremragende beliggenhed ned til Gudenåen og vis-a-vis dejlige spisesteder. Gode parkeringsmuligheder i nærheden. Alt i alt rigeligt pengene værd!

Tak, ninajensen2021

Kære ninajensen2021

Vi takker mange gange for besøget og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget at dig og din datter har haft en dejlig uge på hotellet med en masse gode oplevelser.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet gen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Et fint hotel og tæt på byen.
Det er lidt for dårligt at man skal bruge over to hundrede tegn for at komme videre, når man allerede har anmeldt hotellet
Bla bla bla bla stadig ikke i orden, desværre..

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, africkmann

Kære africkmann

Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Anmeldt for 1 uge siden

Super lækkert hotel. Venligt og imødekommende personale. Dejligt stort Business class værelse med alt du kan tænke dig. Fin central beliggenhed. Eneste minus er parkering, der er for få pladser ved hotellet.

Tak, pera255

Kære pera255

Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at vores personale har været smilende og imødekommende. Det er muligt at parkere gratis i Smedebakkens parkeringshus, som ligger lige bag hotellet. Her skal man blot registrere sig på en tablet vi har stående i receptionen.
Vi håber at kunne byde velkommen på hotellet igen en anden gang.

Radisson Blu Hotel Papirfabrikken

Meget centralt hotel, der med fordel kan vælges, hvis man gerne vil være tæt på gågaden. Morgenmaden findes ikke meget bedre! Stort og lækkert udvalg - der er simpelt hen noget for enhver, og kvaliteten er i top. Mit værelse var stort og godt til prisen, og der blev gjort rent hver dag. Møblerne på værelset og farverne på væggene er lidt mørke, og jeg ville foretrække lysere møbler for at give værelset lidt mere lethed - men møblerne var i god stand. Badeværelset stort og lækkert, og der var rigeligt med håndklæder. Parkeringsmuligheder burde være bedre. Der var kun få parkeringer foran huset, så vi skulle parkere i et nærliggende parkeringshus, der dog var gratis ved indtjekning en registrator på hotellet. Man skal tjekke ind hver dag og holder så gratis. Parkeringshuset hedder Smedebakkens parkeringshus og ligger få minutters gang fra hotellet. Lige uden for hotellet løber Gudenåen, og der er mulighed for at sidde og nyde det lige ud til åen i hotellets udemøbler. Der er gode muligheder for restaurant- og cafémad lige uden for døren, da der ligger en hel række som naboer til hotellet. Lækker Take away kan også findes i gågaden tæt ved.

Dato for ophold: juni 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jei515

Kære jei515

Vi takker mange for besøget, og din meget positive anmeldelse. Det glæder os meget at du nydt dit ophold, og fået en dejlig oplevelse i vores morgenmadsrestaurent. Vi er glade for at du har gjort brug af vores skønne beliggenhed, og at den har været med til at forbedre dit ophold. Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.