Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com148 $
Hotels.com148 $
CheapTickets148 $
eDreams148 $
Travelocity148 $
Trip.com165 $
Anmeldt for 1 uge siden

Super lækkert hotel. Venligt og imødekommende personale. Dejligt stort Business class værelse med alt du kan tænke dig. Fin central beliggenhed. Eneste minus er parkering, der er for få pladser ved hotellet.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, pera255
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 dage siden

Kære pera255

Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at vores personale har været smilende og imødekommende. Det er muligt at parkere gratis i Smedebakkens parkeringshus, som ligger lige bag hotellet. Her skal man blot registrere sig på en tablet vi har stående i receptionen.

Radisson Blu Hotel Papirfabrikken

Meget centralt hotel, der med fordel kan vælges, hvis man gerne vil være tæt på gågaden. Morgenmaden findes ikke meget bedre! Stort og lækkert udvalg - der er simpelt hen noget for enhver, og kvaliteten er i top. Mit værelse var stort og godt til prisen, og der blev gjort rent hver dag. Møblerne på værelset og farverne på væggene er lidt mørke, og jeg ville foretrække lysere møbler for at give værelset lidt mere lethed - men møblerne var i god stand. Badeværelset stort og lækkert, og der var rigeligt med håndklæder. Parkeringsmuligheder burde være bedre. Der var kun få parkeringer foran huset, så vi skulle parkere i et nærliggende parkeringshus, der dog var gratis ved indtjekning en registrator på hotellet. Man skal tjekke ind hver dag og holder så gratis. Parkeringshuset hedder Smedebakkens parkeringshus og ligger få minutters gang fra hotellet. Lige uden for hotellet løber Gudenåen, og der er mulighed for at sidde og nyde det lige ud til åen i hotellets udemøbler. Der er gode muligheder for restaurant- og cafémad lige uden for døren, da der ligger en hel række som naboer til hotellet. Lækker Take away kan også findes i gågaden tæt ved.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, jei515

Kære jei515

Vi takker mange for besøget, og din meget positive anmeldelse. Det glæder os meget at du nydt dit ophold, og fået en dejlig oplevelse i vores morgenmadsrestaurent. Vi er glade for at du har gjort brug af vores skønne beliggenhed, og at den har været med til at forbedre dit ophold. Vi håber at kunne velkommen på hotellet igen en anden gang.

Radisson Blu Hotel Papirfabrikken

Fint hotel med dejlig udeplads ved åen. Lidt specielt at man skal betale 50 kr. for at parkere på hotellets parkering. Gulvet i værelset knirkede helt vildt, når man gik på det. I det hele taget var det lidt dårligt lydisoleret. Man kunne virkeligt høre folk gå på gange og låse værelser op. Det var dejligt at der var kaffe og te på værelserne og der også var tænkt på koffeinfri kaffe. Fjernsyspakken var ikke den bedste. Der var rent og pænt.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Marianne N
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Marianne
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold.
Hvis ikke man ønsker at betale for parkering, er der mulighed for at parkere gratis i Smedebakkenshus, som ligger lige bag hotellet. Her skal man blot registrere sig på en tablet i receptionen.
Vi sætter stor pris på din feedback angående vores gulv og TV-pakke, og vi vil tage dette med videre til rette afdeling.

Anmeldt d. 14. juni 2021

Vi havde en skøn weekend på hotellet. Et venligt personale lige fra receptionisten til restaurant personalet. Vi havde parkering lige udenfor hotellet og vores cykler kunne være låst inde i et rum. Vi havde fornøjelsen at et lækkert tre retters menu, og et stor morgen buffet med alt. Centralt som udgangspunkt af cykelturer i den skønne natur.

Tak, Tina Buch L
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2021

Kære Tina
Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæde os meget, at du er blevet mødt af venligt personale, og at du har nydt dit ophold.

Anmeldt d. 13. juni 2021

Fint hotel
Fin beliggenhed med restauranter lige ved siden af, og gå afstand ned til byen
Morgen maden var også fin, men der herskede lidt kaos når alle skulle spise morgen mad, der manglede de overblikket, og det blev til en øv oplevelse, ellers et rigtig fint personale flinke og smilene og hjælpsomme
Ps. Sengene var alt for bløde til mig

Værelsestip: Vælg de værelser med ulige nummer der er udsigt til vandet
Tak, kimcZ9415VU

Kære KimcZ9415VU
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. det glæder os meget, at du har nydt dit ophold. Vi sætter stor pris på din feedback, og vi vil tage dette med videre til rette afdeling, så vi har mulighed for at forbedre os.