Gratis afbestilling indtil d. 24/09/21
eDreams148 $
CheapTickets148 $
Radissonhotels.com148 $
Anmeldt d. 20. juni 2021

Fint hotel med dejlig udeplads ved åen. Lidt specielt at man skal betale 50 kr. for at parkere på hotellets parkering. Gulvet i værelset knirkede helt vildt, når man gik på det. I det hele taget var det lidt dårligt lydisoleret. Man kunne virkeligt høre folk gå på gange og låse værelser op. Det var dejligt at der var kaffe og te på værelserne og der også var tænkt på koffeinfri kaffe. Fjernsyspakken var ikke den bedste. Der var rent og pænt.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Marianne N
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juni 2021

Kære Marianne
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det glæder os, at du har nydt dit ophold.
Hvis ikke man ønsker at betale for parkering, er der mulighed for at parkere gratis i Smedebakkenshus, som ligger lige bag hotellet. Her skal man blot registrere sig på en tablet i receptionen.
Vi sætter stor pris på din feedback angående vores gulv og TV-pakke, og vi vil tage dette med videre til rette afdeling.

Anmeldt d. 14. juni 2021

Vi havde en skøn weekend på hotellet. Et venligt personale lige fra receptionisten til restaurant personalet. Vi havde parkering lige udenfor hotellet og vores cykler kunne være låst inde i et rum. Vi havde fornøjelsen at et lækkert tre retters menu, og et stor morgen buffet med alt. Centralt som udgangspunkt af cykelturer i den skønne natur.

Tak, Tina Buch L
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2021

Kære Tina
Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse. Det glæde os meget, at du er blevet mødt af venligt personale, og at du har nydt dit ophold.

Anmeldt d. 13. juni 2021

Fint hotel
Fin beliggenhed med restauranter lige ved siden af, og gå afstand ned til byen
Morgen maden var også fin, men der herskede lidt kaos når alle skulle spise morgen mad, der manglede de overblikket, og det blev til en øv oplevelse, ellers et rigtig fint personale flinke og smilene og hjælpsomme
Ps. Sengene var alt for bløde til mig

Værelsestip: Vælg de værelser med ulige nummer der er udsigt til vandet
Tak, kimcZ9415VU

Kære KimcZ9415VU
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. det glæder os meget, at du har nydt dit ophold. Vi sætter stor pris på din feedback, og vi vil tage dette med videre til rette afdeling, så vi har mulighed for at forbedre os.

Anmeldt d. 31. maj 2021

Ikke noget særligt godt sted at benytte, hvis fx. man kommer på MC. Ellers et udemærket standard mellemklasse hotel. QPARK har områderne rundt om hotellet, så besværligt at komme af med fx. motorcykel.

Dato for ophold: maj 2021
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, 606thomasg
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2021

Kære 606thomasg
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det er muligt at parkere motorcykler i smedebakkens parkeringhus, som ligger lige 100m bag hotellet. Her kan de holde tørt. Det er også gratis at parkere i Smedebakkens parkeringshus, hvis man registrerer sig på en tablet vi har i receptionen. Vi beklager meget, hvis du ikke er blevet informeret om dette.

Anmeldt d. 17. maj 2021

Dejligt rent og lækkert hotel - fine værelser og fantastisk beliggenhed
God morgenmad, det kan være bøvlet at parkere. Fin restaurant og er man i flere dage, er der gode caféer lige rundt om hjørnet ...

Dato for ophold: maj 2021
Tak, hollbaumvinther
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2021

Kære hollbaumvinther
Vi takker mange gange for besøget, og din fine anmeldelse.
Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at du har fået en god oplevelse i vores restaurant.