148 $
Orbitz.com
Agoda.com
Anmeldt d. 13. juni 2021

Fint hotel
Fin beliggenhed med restauranter lige ved siden af, og gå afstand ned til byen
Morgen maden var også fin, men der herskede lidt kaos når alle skulle spise morgen mad, der manglede de overblikket, og det blev til en øv oplevelse, ellers et rigtig fint personale flinke og smilene og hjælpsomme
Ps. Sengene var alt for bløde til mig

Værelsestip: Vælg de værelser med ulige nummer der er udsigt til vandet
Dato for ophold: juni 2021
Tak, kimcZ9415VU
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2021

Kære KimcZ9415VU
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. det glæder os meget, at du har nydt dit ophold. Vi sætter stor pris på din feedback, og vi vil tage dette med videre til rette afdeling, så vi har mulighed for at forbedre os.

Anmeldt d. 31. maj 2021

Ikke noget særligt godt sted at benytte, hvis fx. man kommer på MC. Ellers et udemærket standard mellemklasse hotel. QPARK har områderne rundt om hotellet, så besværligt at komme af med fx. motorcykel.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, 606thomasg
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juni 2021

Kære 606thomasg
Vi takker mange gange for besøget, og din anmeldelse. Det er muligt at parkere motorcykler i smedebakkens parkeringhus, som ligger lige 100m bag hotellet. Her kan de holde tørt. Det er også gratis at parkere i Smedebakkens parkeringshus, hvis man registrerer sig på en tablet vi har i receptionen. Vi beklager meget, hvis du ikke er blevet informeret om dette.

Anmeldt d. 17. maj 2021

Dejligt rent og lækkert hotel - fine værelser og fantastisk beliggenhed
God morgenmad, det kan være bøvlet at parkere. Fin restaurant og er man i flere dage, er der gode caféer lige rundt om hjørnet ...

Tak, hollbaumvinther
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. maj 2021

Kære hollbaumvinther
Vi takker mange gange for besøget, og din fine anmeldelse.
Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold, og at du har fået en god oplevelse i vores restaurant.

Anmeldt d. 2. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde en overnatning her og to runder golf på silkeborg Ry.
Vi havde et fint værelse, dejligt stort og pænt indrettet.
Der mangler ikke noget, stort badeværelse med karbad.
Strygejern og brædttil rådighed samt mulighed for at lave en kop kaffe og/eller te
Fik en fin modtagelse i receptionen og efter indtjekning tog vi
en drink i deres lille bar som var pænt besøgt denne fredag.
Også her var servicen fin og kompetent.
Fik en god Gin & Tonic.
Vi havde et perfekt ophold og kommer gerne igen.

1  Tak, Pkoch

Kære Pkoch
Vi takker mange gange for besøget, og din flotte anmeldelse.
Det glæder os meget at vores hotel har levet op til jeres forventninger, og at i har nydt jeres ophold.

Anmeldt d. 7. december 2020

Skønt hotel med dejlige værelser, og ikke mindst lækker morgen buffet.
Lidt synd at nybyggerierne, tager noget af den skønne udsigt.
Hotellet ligger tæt på den dejlige handelsby, med gode forretninger, mange cafeer, og hyggelige omgivelser.

Dato for ophold: december 2020
Tak, 609sj
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2020

Kære 609sj

Mange tak for besøget og din fine anmeldelse.
Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold i Silkeborg og at hotellet samt vores service levede op til dine forventninger.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen i den nærmeste fremtid.
Med Venlig Hilsen
Radisson Blu Hotel Papirfabrikken