Anmeldt d. 1. august 2020

Super lækkert hotel, tætter kan du ikke komme på byen, god parkering bag hotellet .
god restaurant både til morgen og aftensmad. Kommer helt sikkert igen. Spritten var fremme og blev brugt, her i covid 19 tider. Hansker til morgen buffen.

Tak, Niels J
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Kære Niels
Vi takker mange gange for jeres besøget på hotellet, det glæder os, at I havde et dejligt ophold.
Tusinde tak for de rosende ord til jeres ophold. Vi er glade for, at I bemærkede og benyttede sprit og handsker, så vi sammen kan passe på hinanden.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlige store lyse værelser. Vi var to børn og to voksne. Morgenmads buffet med stort udvalg. Grundet covid-19 var der ikke plads til at spise morgenmad i restauranten, men i en konference lokale i nærheden. Det var lidt trist. Servicen i receptionen var blandet, men ok alt i alt. Gratis parkeringsmulighed i nærheden.
Ligger flot ned til Gudenåen.

Tak, jeanettehn

Kære Jeanette
Mange tak for besøget og din anmeldelse.
Det glæder os meget, at I havde et godt ophold på hotellet og var tilfredse.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. juli 2020 fra mobile enheder

Lyst, rent, lækkert, centralt placeret og venligt personale.. Rigtig god morgenmad, og gratis cocktails hver dag fra 17-18, da jeg havde booket direkte ved hotellet
Hotellet har værelser der ikke kan ses ved online booking, så værd at give dem et kald
Gratis parkering 100m væk i parkeringshus

1  Tak, Admissus
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juli 2020

Kære Admissus

Mange tak for den flotte anmeldelse og de fine ord.
Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold og vores kampagne med gratis sommer cocktails frem til 15. august falde i god jord.
Vi håber, at vi kan få lov at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med Venlig Hilsen
Hotel Papirfabrikken, Silkeborg

Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

Hotellet er meget centralt beliggende og er super flot fra den ene side.
Betjeningen i receptionen/baren er super en klasse for sig selv!
Morgenmaden som altid på Radisson Blu hoteller er en klasse for sig selv, er faldet ned på et så lavt middelmådig niveau og bestemt ikke noget man glæder sig til.
Pris i forhold til hotel/morgenmad/bygge larm fra kl 0630 er bare for højt - desværre.
Covid-19 tiltag og opfølgning ved morgenmad er næsten ikke til stede, alle skal bære handsker - meget få gjorde det - ingen opfølgning fra personalet som vi har set andre steder.
2 stjerne til hotellet og 5 til personalet i receptionen/baren.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, 814famg
Radisson Blu Hotel Silkeborg Papirfabrikken, Ejer hos Radisson Blu Papirfabrikken Hotel, Silkeborg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2020

Kære 814famg
Vi takker mange gange for besøget og din anmeldelse.
Tusinde tak for de rosende ord til personalet, det glæder os meget at læse dette.

Vi beklager meget, at morgenbuffeten ikke levede op til forventningerne. Udvalget er desværre nedjusteret grundet COVID-19, men vi håber snarest muligt at kunne tilbyde den fulde buffet igen. Vi har informeret restaurantchefen om dine kommentarer til morgenbuffeten og manglende opfølgning fra personalet til gæster der ikke benyttede handsker og sprit, så vedkommende kan følge op på dette.
Velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 17. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde et ok værelse med udsigt til gården og andet bolig kompleks. På den anden side af åen var de i gang med opbygning af nye lejligheder. Hotellet ligger tæt på bymidten og har mange gode restauranter i gå afstand fra hotellet. Sød betjening. Men morgenmaden var kedeligt pga ringe udvalg.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, mariehG1823RU

Kære mariehG1823RU
Tusinde tak for besøget og din flotte anmeldelse.
Vi er meget glade for at læse at I have et godt ophold samt de rosende ord til betjeningen.

Vi beklager, at morgenbuffet ikke levede op til jeres forventninger. Grundet COVID-19 har vi desværre justeret i udvalget af morgenbuffet, men vi håber at vi snarest muligt igen kan tilbyde vores helt store buffet.

Velkommen igen en anden gang.