Anmeldt d. 9. september 2020

Min hustru havde overrasket mig med en vandretur, da hun ved, at det lige er mig..... Vi mødte op på Kongensbro Kro, fik udleveret en dejlig madpakke og blev transporteret i luksusbil til Silkeborg. Dagens vandring gik langs Gudenåen fra Silkeborg til Kongensbro Kro. En meget smuk tur på 21,1 km. (Trækstien) Ved ankomst fik vi kaffe og hjemmebag... skøn gourmet aftensmad og et skønt moderniseret værelse.
Dag to startede med en lækker, varieret morgenmadsbuffet, udlevering af madpakker og en vandretur til Bjerringbro. Turen på andendagen var helt anderledes med meget varieret terræn, smukke skove og masser af natur.
Middagen på andendagen overgik førstedagens menu, virkelig en førsteklasses oplevelse.
Kongensbro Kro er bestemt et besøg værd...

Tak, Bo-Nordskov-jensen
Anmeldt d. 5. september 2020 fra mobile enheder

Godt til et stop på længere rejse gennem Jylland. Gudenåen er speciel idet den er danmarks længste å. Fredelige omgivelse, flot indretning. Lækkkert bad og dejlig blød seng. Kan helt sikkert anbefales både som overnatning og med spisning ☺️

Tak, 124diaa
Anmeldt d. 3. september 2020 fra mobile enheder

Vi var indkvarteret i værelse nr. 2, som er et meget flot hjørneværelse med en separat tv-stue og flot udsigt.
Vi fik fire gange rødspætter og et par flasker Bourgogne. De største og bedste fisk, vi nogensinde har fået.
En meget engageret og serviceminded kvindelig tjener. Alt perfekt.

2  Tak, 576nickw
Anmeldt d. 7. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk koncept for luksus vandring. Super at vi kunne have hund med Burde have 5 stjerner men får 4 pga noget dyrt menukort ved a la carte samt lidt slidt værelse (dog ok pga vi havde hund med).

Dato for ophold: august 2020
Tak, Dortelp1966
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

En ven og jeg nyder kroens stegte ål en gang om året. Bæredygtige lokale ål selvfølgelig.
Og det er en stabil og god oplevelse. Passende mængde, og med det obligatoriske tilbehør incl. agurkesalat.
Hvis vejret er til det, nyder vi det udenfor i haven lige ned til Gudenåen.
Betjeningen er lidt svingende, men i år var det rigtig fint.

prisen måske til den høje side. 385 kr pr person plus drikkevarer.
Er set billigere.
Men kan anbefales.