Anmeldt d. 5. juli 2020

Vi besøgte Kongensbro Kro i juli. På trods af regnvejr var det en super oplevelse og værelserne nyrenoverede. Maden på kroen var meget bedre end forventet, og muligheden for en dukkert i åben var prikken over i'et :)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, annndersb
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

To familier med hver to børn spiste her på Skt hans aften.
Vi havde bord udenfor, med fin udsigt til den flotte natur ved Gudenåen.
Menuen var forud bestilt, men på trods af det tog bestilling og servering af drikkevarer utrolig lang tid.
Generelt gik der alt for lang tid imellem serveringerne og personalet glemte flere drikkevare bestillinger i løbet af aftenen.

Forret og hovedret smagte fint, men den stivfrosne panna cotta måtte vi bede dem tage ud igen og modregne regningen.
Så vi endte med at have tilbragt 3 timer på kroen og spist to retter.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, AllanN148
Anmeldt d. 23. november 2019

Overdådig og lækker julebuffet med ALT hvad hjertet og maven begærer! Fin præsentation af det hele og sød venlig og hyggelig betjening. Kolde fadøl og snaps kom når vi manglede. Skøn atmosfære i pejsestuen - det ligger virkelig op til hygge. Vores lille selskab var meget imponerede! Efter al det lækre mad og de kolde fadøl, kunne man falde omkuld på de lækre værelser. Virkelig fin lejlighed vi havde! Stod op til udsigten af skønne Gudenå der (desværre) løber lidt over sine breder lige nu. Sluttede af med fin morgenmad.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lene P
Anmeldt d. 14. september 2019

Jeg havde lejet dagligstuen til et firma møde, og da vi mødte op klokken 8 stod alting klar. Projektor og flipover. Kaffe og vand bleve løbende serveret og fantastisk røget ål til frokost. Alt i alt en god dag. Godt til et lille intimt firma møde.

Værelsestip: Røget øl med røræg.
Dato for ophold: september 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 8. august 2019 fra mobile enheder

Efter at have ventet en 30 min.. Påmaden som de første og eneste gæster i restauranten. Får vi serveret en husets vil i beskidt glas og beskidte servietter... Bestiller 2 x højrebsfilet.. Da maden ændelig kommer efter de 30 min... Kommer de på en kold tallerken bliver ikke presenteret, men blot stil foran os.... Ingen vin i glas... Ikke engang et velbekomme...med de undertilberete grøntsager ( karotter og forårsløg, spidskål og asparges) altså som i rå..... En rå halv tomat på den lune bøf??? Forstår jeg intet af.... Karotter med top skal renses grundigt i toppen... Og disse havde ikke set skyggen af en rensning.. (jordbakterier).... Bøfen var ok men blot lun.... Da der bliver gjort opmærksom på dette.... Vel og mærket i skranken for ikke at skræmme de andre tilstødende kunder til... Bliver jeg mødt af en fornærmet tjener der til og med forlanger fuld pris for hele dette skrækkelig moltid... Altså 1200 kr... For to voksne 2.børn 2 gl. Vand og en halv fl. Husets vin som vi i øvrigt aldrig fik af hvide hvad var..... Under alt kritik.... Jeg gør opmærksom på at jeg selv er udlært kok og dette skal tages som konstruktiv kritik.. Men får fornærmelse af jeg taler for døve øre.... Skrækkelig oplevelse... Sætter aldrig mi e ben d er igen 8g kan kun anbefale at man holder sig langt væk....

Mvh.
Den sure kok... Christian