“God mad i Silkeborg ”

20:00
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 21. september 2020 fra mobile enheder

Restauranten ser bestemt ikke ud af noget ude fra gaden, og indretning, dekoration og blomster var ikke mere opløftende. Kunne godt bruge en lille “make-over”. Men .... maden smagte fantastisk! Veltillavet og smuk anretning. Dejligt tilbehør.
Fin betjening. Vinmenu lidt dyr men ok.

Tak, 712jeanniem

Anmeldt 11. september 2020 fra mobile enheder

Fin mad og god anbefaling af vin, dejlige rammer for en restaurant. Her vægtes kvalitet frem for kvantitet og respekt for dette, det var der mange der kunne lære noget af. Forbedringsforslag kunne være et kasse system hvorved der kunne spares tid ved afregning både for servitrice og kunder.

Tak, Lausen-Marcher
Anmeldt 6. september 2020

Godt lille sted i midten af Silkeborg - vi valgte traditionelt en 3 retters menu til 289 kr bestående af græskarsuppe, oksemøbrad med årstidens grøntsager og en dessert med is og frugter og lidt chokolade - lækkert og alle retter smagte pragtfuldt - stor ros til kokken mht. mørbraden den var perfekt efter vores ønsker - dejligt. Vi tog en vinmenu til 229 kr. p.p. Jeg syntes personligt det var lidt rigeligt dyrt for en glas hvidvin - et beskednet glas italiensk rødvin og en spætlesse fra Østrig til dessert - vinene passede fint til maden - men næste gang tager vi nok en god flaske rødvin til lidt over 300 kr og et glas hvidvin til forret - men det er jo personligt valg - jeg syntes godt om den lille restaurant der gerne vil være med hvor det er sjovt at være og det er de bestemt - dejligt med tjenere der fortæller lidt om maden og forsøger at forklare om vinen - det kræver dog lidt mere træning som de nok skal komme efter :-) fint i forsøger at give en smags oplevelse af vinen med et lille bitte smagsprøve - der skal lidt mere til for at smage vinen ( undskyld ) - tak for en god madoplevelse.

Tak, chrisdan10Grindsted
Anmeldt 4. september 2020

Restauranten ser lidt undselig ud fra vejen, men skinnet bedrager. Der er tale om en lille hyggelig restaurant med få borde, men glimrende betjening.
De tilbyder a'la carte, men man kan også sammensætte menuer (2 eller 3 retter) efter eget valg til meget fornuftige penge.
Maden tåler sammenligning med langt dyrere restauranter på de kanter.
Et besøg værd.

Tak, proikjer
Anmeldt 31. august 2020

Alt var i top, betjeningen fra den unge kvindelige tjener, maden (rejer, kammuslinger, rødfisk og ostetallerken) var virkelig god og imponerende til den pris vi betalte (kr. 279,- for 3 retter). Man skal ikke lade sig narre af navn og beliggenhed. Vi kommer meget gerne igen og vil anbefale restauranten til andre. Tak for en super oplevelse

Tak, 933pernillen

Rejsende, der kiggede på Restaurant Safran, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Safran? Fortæl om dine oplevelser!