“Super lækker mad”

20:00
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker mad, ikke lang ventetid heller. Super god betjening. Over alle forventninger
Alt dette og så en kanon pris, det er absolut ikke sidste gang vi skulle spise her!

Tak, Andreahede

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Kanon god mad, til en virkelig fordelagtig pris. Bestemt ikke sidste gang vi skal på safran i Silkeborg.

Tak, 451andreaso
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

God enkel oplevelse for fire en torsdag aften i Silkeborg. Vi spiste tre retter til 259 kr, plus lidt tillæg for stor ostetallerken, flødekartofler, og en skål nye kartofler. Vi fik kammuslinger, rejer, en god bøf og stegt havkat. Og nogle fik ost, andre fik dessert. Alt var udmærket, uden at være prangende. Prisen var fin, ca 400 kr pr person incl drikkevarer. Betjeningen var til fem stjerner. Søde, kvikke og kompetente unge mennesker.

2  Tak, KurtBuhl
Anmeldt 23. juli 2020

Første tur ud at spise blev lidt af en fuser.
Menukort let overskueligt 3 for og 3 hoved og 3 des.
Valgte de håndpillede rejer til starter, ikke megen smag i disse, håndpillede arhhhh det tror jeg nu ikke de var
Oksefilet tjaaa godt gennemstegt og uspiselige maskinskrællede kartofler med øjn
Dessert sprang vi over

Tak, Henrik B
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har fået en dejlig 3 retters menu, som var virkelig veltilberedt. Stemningen var hyggelig og vi fik en meget venlig betjening. Kan absolut anbefales.

Tak, Mette J

Rejsende, der kiggede på Restaurant Safran, kiggede også på

Silkeborg, Østjylland
Silkeborg, Østjylland

Har du været i Restaurant Safran? Fortæl om dine oplevelser!