“En skuffelse og uhøflig betjening”
Anmeldelse af Vivi - Trattoria Og Bar

Vivi - Trattoria Og Bar
nr. 32 af 107 Restauranter i Silkeborg
Anmeldt 21. december 2022 fra mobile enheder

Vi havde glædet os til en pizzaaften, som annonceret på Facebook og hjemmesiden. Pizzadejen var gået til, så det kunne de ikke klare - fair nok, men kunne man så ikke ringe til de få gæster, der havde booket bord?
I stedet disker man op med et menuforslag, der er 3-4 gange så dyr og bliver fornærmet, når vi vælger at gå for at finde en anden løsning - det var ikke en af de aftener, hvor vi var til en 4- eller 5-retters menu.
Vi har før haft gode oplevelser ved Vivi, men det her er elendig service og betjening.

Dato for besøg: december 2022
1  Tak, I5582HXpauls

Anmeldt 6. november 2022 fra mobile enheder

Dette er ikke godt nok for en restaurant som ønsker en god statut i Silkeborg. Dette er ikke ok at kokken ikke har til smagt maden!

Dato for besøg: november 2022
1  Tak, PH1965
Anmeldt 3. juli 2022 fra mobile enheder

Bestilte 5 retters, som var en skuffelse - da forventningerne var lagt til både pizza, sprød snack, salat, fisk, kød og dessert. Desværre bestod menuen denne aften blot af pizza med skinke, tomat salat, kylling og tiramisu. Jeg manglede den sprøde snack, og fisken/skaldyrs retten. Da jeg spurgte personalet om hvor retten blev af, fik jeg at vide at fisk i dag var udskiftet med tomat? Dette blev jeg dog først informeret om hen mod desserten. Jeg ved ikke hvordan man tror nogle tomater kan gøre op med fisk/skaldyr, for jeg blev i hvert fald ikke mæt. I følge kortet var der allerede en grøntsagsanretning som en del af menuen, så derfor virkede det til fiskeanretningen bare var udgået denne aften. I skal dog have ros for venligt personale og god stemning med dejlige sidde pladser. Kommer gerne igen, men der vælger jeg ikke den store menu.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Odyssey59002907360
Anmeldt 22. juni 2022

Super lækker mad, masser af den, super venlige og imødekommende tjenere
Som en middag en rigtig skøn sommer aften i syd Europa :)
En fest tak!

Dato for besøg: juni 2022
Tak, 175mikkelt
Anmeldt 13. maj 2022 fra mobile enheder

Super lækker mad. Spiste den lille menu. Alt smagte dejligt. Super søde folk, god service. En virkelig fin oplevelse.
Klar anbefaling fra os.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Twinsen

Rejsende, der kiggede på Vivi - Trattoria Og Bar, kiggede også på

Har du været i Vivi - Trattoria Og Bar? Fortæl om dine oplevelser!